ҚазҰУ өз елінің патриот жастарын тәрбиелеуде

ҚазҰУ өз елінің патриот жастарын тәрбиелеуде
жеке
блог

Студенттік өмір-біздің өміріміздің ең жарқын кезеңі. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті сапалы білім бере ғана қоймай, сонымен қатар жастардың жан-жақты дамып, шыңдауына мүмкіндік береді.

Бүгінде ҚазҰУ ертең Қазақстанның болашағын айқындайтын өз елінің патриот жастарын тәрбиелеуде. ҚазҰУ-да команда мүшелері арасындағы қарым-қатынастың өзін-өзі реттейтін сипатын анықтайтын әлеуметтік әріптестік қағидаты белсенді іске асырылуда. Осы қағидаға сүйене отырып, студенттер оқытушылар құрамымен және университет әкімшілігімен бірге барлық университеттік процестерге қатысатын және ортақ мақсаттарға жету үшін жауапкершілікті бөлісетін тең серіктес ретінде әрекет етеді

Университетте Жастар Ұйымдары Комитеті, көптеген студенттік ұйымдар мен қызығушылық клубтары қауымдастығы жұмыс істейді. Студенттермен жұмыс жасаудың клубтық түрлері студенттердің энергиясын жағымды арнаға бағыттауға мүмкіндік береді. Мұндай қызмет әлемнің үздік университеттерінде кеңінен қолданылады және бүгінде ҚазҰУ-да ілгерілеп келеді. ҚазҰУ-да 250 шақты студенттік клуб жұмыс істейді және университет студенттерінің жартысынан көбі олардың жұмысына белсенді қатысады. Бұл патриоттық клубтар, кәсіби және ғылыми клубтар, көркемөнерпаздар клубтары, спорт клубтары және т.б. бағыттағы клубтар.

Оқу жылының басында ҚазҰУ студенттері үшін "ұйымдар жәрмеңкесі"өткізіледі.

Болон процесінің студенттік бюросы-бұл студенттердің құқықтарын қорғаумен айналысатын және академиялық мәселелерді шешуге қолдау көрсететін ұйым. Ұйым үшін басымдық студенттердің сенімі болып табылады. Бюро университеттегі білім сапасына қатысты ескертулер мен ұсыныстар үшін ашықтық саясатын ұйымдастыруға ұмтылады.

"Сұңқар "студенттер кәсіподағы" қоғамдық бірлестігі азаматтардың өз еркі мен кәсіби мүдделері негізінде құрылған қоғамдық үкіметтік емес бірлестіктің ерікті, дербес, тәуелсіз, тұрақты және жеке мүшесі болып табылады, ол: заңда көзделген стипендиялар мен гранттардың уақтылы төленуін; саламатты және қауіпсіз оқу еңбек ортасын құруды; шығармашылық және нәтижелі жұмыс пен оқу үшін жағдай жасауды; денсаулық сақтау, емделу және демалу, өмір сүру жағдайын жақсарту үшін мүмкіндіктер жасауды; қоғамдық; жұмыспен қамту саясатын қамтамасыз етеді.

"Көмек" - университет негізінде құрылған студенттер қауымдастығы. Ол халықтың әлеуметтік қорғалмаған топтарына көмек көрсету бойынша волонтерлік жұмысты ұйымдастырумен айналысады. Қайырымдылықтан басқа, еріктілер спорттық және мәдени іс-шаралар ұйымдастырады, экологиялық жобаларға қатысады.

Университетте жүзеге асырылатын инновациялық әлеуметтік бағдарламалар студенттердің өмір сүру сапасын арттыруға, моральдық құндылықтар мен этикалық нормаларды дамытуға бағытталған.

"100 кітап" жобасы аясында жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқуға міндетті кітаптардың тізімін қарау үшін бірегей пікірталас алаңы құрылды.

"ҚазҰУ - жасыл КАМПУС" қозғалысы студенттердің экологиялық бастамаларын қолдауға бағытталған үлкен ауқымға ие болды.

Университет қабырғасында басқа да көптеген қауымдастық, қозғалыс, ұйымдар жұмыс істейді. Дәл осы әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің магистранты екенімді мақтан тұтамын. Себебі, бұл білім ордасы жылдан жылға өз өрісін кеңейтіп, ұлғайып, елімізге білімді әрі жаңа заман мамандарын даярлап, еліміздің еңселі болуына үлесін қосып жатыр.

Жариялаған: Әл-Фараби ат.ҚазҰУ, «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының магистранты Базылжан Т.Ғ., ф.ғ.к., доцент Мамбетова М.К.