Халық тілі — оның рухани өмірінің бояуы

Халық тілі — оның рухани өмірінің бояуы
жеке
блог

   Қазіргі әлемде тілдер даму, білім беру, қарым-қатынас үшін өте маңызды және олар адамның жеке өмірін қамтамасыз ету үшін ғана емес, сонымен қатар мәдениетаралық диалогты қамтамасыз етеді, ынтымақтастықты нығайтуға, мәдени мұраны құруға және сақтауға көмектеседі. 2000 жылдан бастап жыл сайын тілдік және мәдени әртүрлілік пен көптілділікті көтермелеу мақсатында ЮНЕСКО жариялаған ана тілінің халықаралық күні атап өтіледі.
   2021 жылғы 20 ақпанда Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің "Орыс тілі және мәдениеті" орталығының онлайн-алаңында "Халық тілі – оның рухани өмірінің бояуы" атты іс-шара өтті. Іс-шараға Қазақстан, Ресей, Венгрия, Өзбекстан, Түркіменстан өкілдері қатысты.
Іс-шараның қатысушылары мен қонақтарына Алматы қаласындағы Ресей Федерациясы Бас Консулдығының бас маманы Ольга Мощеева құттықтау сөз сөйлеп, іс-шараның маңыздылығын, оның біріктіруші және жасампаз сипатын атап өтті. Кездесуге қатысушылардың әрқайсысы өз тілінің сұлулығын, өнерін және байлығын көрсетуге тырысты, қазақ, орыс, түрік, украин, венгр, дүнген және өзбек тілдерінде әндер мен өлеңдер айтылды.
  Кездесуге қатысушыларға орыс орталығы басшысының орынбасары Намангана Азиза Мирзаназарова, қонақтарға өзбек тілін таныстырған өскемендік "Пушкин клубының" жетекшісі Зару Сағитжанова және Ақтау қаласындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университетінің оқытушысы Айбек Арсланбаев, қазақ тілін таныстырған Католик университетінің доценті Петера Пазманя, Құралай Бұхарбаева сөз сөйлеп, венгр тілі туралы әңгімеледі.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ доценті Зайра Мұқанова көптілді және көп мәдениетті қоғамдар дәстүрлі білім мен мәдениетті тұрақты негізде беретін және сақтайтын өз тілдерінің арқасында өмір сүретінін, ал жаһандану дәуірінде тілдер бейбіт өмір сүрудің біріктіруші факторы болып табылатынын атап өтті. Соңғы сөзді дәстүр бойынша "Орыс тілі және мәдениеті" орталығының жетекшісі Жанна Уматова, Михаил Шолоховтың "Халықтың ең үлкен байлығын оның тілі қалыптастырады" деген сөзімен атап өтті.

Душаева Кәмила Мұратқызы

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ оқытушы

Абдуллаева Фариза Муратбекқызы

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ оқытушы