Қазақ Ұлттық Университет

Қазақ Ұлттық Университет
жеке
блог

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті - Қазақстандағы ең ірі оқу орындарының бірі.

Атындағы Қазақ ұлттық университеті Әл-Фараби әлемдік ғылыми және білім беру кеңістігінде өзінің жоғары бәсекеге қабілеттілігін тағы бір рет дәлелдеді. Бұл Университеттің дөңгелек рейтингінде ұсынылған жалғыз қазақстандық университет болды.

ҚазҰУ-дың әлемдік аренада жоғары дәрежеде танылуы оның инновациялық жобаларымен байланысты, олардың ең маңыздысы «Университет 4.0» моделін жүзеге асыру. Оның негізі - инновациялық технологиялық және рухани-адамгершілік платформалардың симбиозына негізделген әл-Фараби университетінің ақылды қаласын құру тұжырымдамасы.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті - бай дәстүрлері бар, оқу және ғылыми жұмыстардағы көпжылдық тәжірибесі бар университет.
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті - мемлекеттік аттестаттаудан бірінші болып өтіп, барлық мамандықтар мен деңгейлерде білім беру қызметін жүзеге асыруға құқықты растайтын Қазақстан Республикасы жоғары білім беру жүйесінің жетекші мекемесі.

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ - Қазақстан университеттерінің жалпы рейтингінің жетекшісі, ел тарихында тұңғыш рет Қазақстан Республикасы Президентінің «Сапа саласындағы жетістіктері үшін» сыйлығының лауреаты, диплом иегері. Өнім мен қызмет сапасы саласындағы жетістіктері үшін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының сыйлығы Университетте жоғары білікті мамандар даярлауға, әлемдік білім кеңістігіне одан әрі интеграциялауға, іргелі және қолданбалы зерттеулерді дамытуға, оларды өндіріске енгізуге бағытталған орасан зор білімдік, ғылыми, рухани, білім беру, инновациялық және өндірістік әлеует бар.

Бүгінгі таңда әл-Фараби атындағы ҚазҰУ - бұл бізге көптеген мамандықтарды ұсынатын тұтас оқу-ғылыми кешен.
Университетте 16 факультет, 67 кафедра, 32 ғылыми-зерттеу институттары мен орталықтары, технопарк бар; 2 мыңнан астам профессорлар, докторлар, ғылым кандидаттары және философия докторлары, 100-ден астам ірі академиялардың академиктері, 40-тан астам Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткерлері жұмыс істейді. Университетте 25 мыңнан астам студенттер мен магистранттар көп деңгейлі жоғары кәсіби білім беру жүйесінде оқиды. Университет әлемнің 418 ең ірі халықаралық университеттерімен бірлескен халықаралық оқу бағдарламаларын, студенттермен алмасу және тағылымдамаларды жүзеге асыру үшін ынтымақтастық жасайды.

Мақала авторы: Аблаева Адиша

Жетекшісі: Шарыпқазы Нұртәліп