Қазақстандағы туризм және қонақжайлылық индустриясы

Қазақстандағы туризм және қонақжайлылық индустриясы
жеке
блог

Қазіргі уақытта жалпы ұлттық өнімнің 50% -ы көбі әлемнің әр түрлі елдерінде қызмет көрсету саласында өндіріледі. Үдемелі даму қарқыны және геоэкономикалық кеңістіктегі қызмет көрсету саласының басымдығы ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басындағы ең маңызды экономикалық құбылыстарға айналды. Осы кезеңдегі қызметтердің әлемдік нарығы екі есеге өсті, бұл өнеркәсіптік және ауылшаруашылық өндірісінің даму қарқынынан едәуір асып түсті. Қызмет көрсету нарығының басты артықшылығы - бұл қосымша жұмыс орындарын құру және ондағы шағын және орта кәсіпкерліктің кең таралуына байланысты жұмыс істеу қабілеті, және ол тұтыну секторы сұраныстарының үнемі өзгеруіне тез бейімделеді. Қазақстанда бұл бағыттың, яғни қонақжайлылық индустриясының дамуына барлық жағдайлар бар: көркем табиғат, өзіндік мәдениет, байтақ жеріміздегі туризмның алуан түрлілігі, ұлттық бренд. Қонақжайлылық индустриясының дамуы ел экономикасына едәуір пайда әкеледі. Ең біріншіден, бұл жұмыссыздықтың азаюы. Қызмет көрсету саласы, біз білетіндей, әлемде ең тез дамып жатқан салаларды бірі. Бірақ, бұл саланың қарқынды түрде елімізде дами алмай жатқанына көптеген себептер де бар. Мысалы, қазіргі уақытта елге: визалық режимнің қиындықтары, құрылысқа рұқсат алу, халықаралық сауда, сыбайлас жемқорлық, нарықтың сегменттелуі және жіктелуімен байланысты қиындықтар, туризм индустриясы қызметтерінің бағалары көтерілген сияқты проблемалар тән. Жалпы осы индустрияның халықаралық бәсекелестікке шығатындай сапада болмауы. Сондай-ақ, туристер мен саяхатшыларды ірі қалаларда да, аймақтарда да ақпараттық қолдаудың жоқтығы. Саланы және қонақ үй бизнесін ел экономикасының тұрақсыз құрамдас бөлігі ретінде жалған қабылдауға байланысты туризм индустриясының кадрлық ресурстарымен байланысты проблемалар. Туристік қызметтерді ұсыну деңгейінің жеткіліксіздігі салдарынан қарапайым отандық туристер нарығы ғана дамып келеді. Осы мәселелердің бәрі жақын арада шешілсе, Қазақстан экономикасының дамуына қонақжайлылық индустриясының үлкен үлес әкелетіні түсінікті. Мысалы, Алматының өзін алып қарасақ, бір қаланың радиусында сан түрлі туристтік ескерткіштер мен табиғат кереметтері шоғырланған. Сонымен қатар, Алматы - орталық Азия аймағындағы үш ірі қаланың бірі. Қала - Қазақстанның қаржылық, туристік және мәдени орталығы. Болашақта елдің Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі қолайлы инвестициялық жағдай туғызады және бұл іскери туристердің санын көбейтеді. Елорда Астанамен қатар, Алматы республикадағы ең көп баратын қалалардың бірі болып қала береді. Осы аталған факторлар, бүкіл ел емес, Алматының өзінде ғана қонақжайлылық индустриясын дамыту қандай пайда әкелетінін көрсетеді.