Фатмагүлмен қоштасып, Бихтерді қарсы алайық!!!

Фатмагүлмен қоштасып, Бихтерді қарсы алайық!!!
жеке
блог

«Мезгілсіз сезім» телехикаясы өз заманында тыйымға жақын болған түрік классигі Халида Зия Ушаклыгилдің Ask-I Memnu  романы бойынша түсірілген, онда әйел әдемiлiгi мен батылдығы және  түрiк қоғамы  дәстүрлерінің  бұзылуы  көрсетiлді.
Романдағы оқиға Осман империясы заманында болды. «Мезгілсіз сезім» телехикаясының авторлары сюжеттi өзгертпеуге  шештi және оны Түркиядағы қазiргi өмiр сүру салтына бейiмдендiрдi. Бірақ, романда да , телехикаяда да Бихтер рұқсат берiлген шектен шығады! Романның  1974 жылы бiрiншi рет экранға шыққандағы және  2008 жылы «Мезгілсіз сезім» телехиаясының үлкен жетістіктерге жетуі де осыған байланысты шығар.  Ask-I Memnu басқа түрік телехикаяларымен салыстырғанда қараудан ең жоғары дәрежелі табыс көрсеткішке жетті.  Көрермендер телехикаяның жаңа маусымында ғашықтар арасындағы нақты, шынайы құштарлықты көредi, ал, сюжеттегi кернеу хикаяның ақырына дейiн қатысады. БАҚтың мәліметтері бойынша жоба авторларына  Ask-I Memnu телехикаясының кейбiр көріністерін  тiптi  түрiк басқаруында бекiтуге тура келген.
Сюжет жайлы…
Бихтер анасы Фирдевсті жазалауға бел байлайды, Аднанның тұрмысқа шығу туралы ұсынысын қабылдап, жас айырмашылығына қарамай  одан қолдау мен қорғау іздеп күйеуге шығады. Бiрақ, жаңа отбасында Бихтер күйеуінің жиеніне шын ғашық болып қалатынын ешкім болжамаған еді.  Жас және әдемi Бехлүл Бихтердің сұлулығының  алдында тұра алмады.  Олар жасырын кездесе бастайды!  Әрине, Бехлүл  олардың қарым-қатынастары жария болып, жанұясының аты масқаралануынан  қорқады. Ол отбасылық парыз бен басқаның әйеліне деген  құштарлықтың арасында қалады. Осыны түсіне отырып, ол өзіне бала кезінен ғашық момын Нихалға көңілін аударады. Жанұя олардың некелерін мақұлдауға дайын.
Бірақ, Бехлүлдiң жаңа қарым-қатынастары Бихтер үшiн қасіретке айналады  және ол қызғаныштан ақылынан айырылады. Ол сүйіктісімен шет елге қашуды жоспарлайды. Олар бақытты бола ала ма? Әлде Бехлүл Нихалдың шынайы махаббатынан пана iздей ме?
6 тамыз сағат 20:00 де тұсаукесер!