Әлемдегі өзгерістерге сай өзгере біл

Әлемдегі өзгерістерге сай өзгере біл
жеке
блог

Сіздің проблемаларыңыз сізді сипаттамайды. Сіздің жеке басыңыз оларға қалай қарайтындығыңызды және оларды қалай шешуге дағдыланғаныңызды анықтайды. Көп жағдайда сіз әрекет жасай бастағанға дейін мәселелер шешілмейді. Барлық уақытыңызды осыған арнаудың қажеті жоқ - кем дегенде бір нәрсе жасай бастаңыз. Дұрыс адамдар - бұл сіз жақсы көретін адамдар. Бұл сізді бағалайтын және дұрыс жолда қолдайтын адамдар. Олар сізді сезінуге мәжбүр етеді және сізді қазіргі кездегідей қабылдап қана қоймайды, сонымен қатар сіз кім болғыңыз келетінін сөзсіз қабылдауға дайын. Егер сіз басқа біреу болғыңыз келсе, сіз өзіңізді жоғалтасыз. Мұны тоқтатыңыз, өзіңіз болудан тартынбаңыз. Идеяларға, күш пен сұлулыққа толы жеке басыңызды қабылдаңыз. Өзіңізді жақсы сезінетін адам болыңыз. Қателіктер қалыпты жағдай, бұл прогреске қадам. Егер сіз қателеспесеңіз, онда сіз бір нәрсеге жетуге тырыспайсыз және үйренбейсіз. Тәуекелге барыңыз, қателесіңіз, құлаңыз, содан кейін көтеріліп, қайтадан көріңіз. Өзіңізді алға итеріп, үйреніп, өсіп, қателіктеріңізді түзететіндігіңізді бағалаңыз. Көптеген адамдар, егер олар өмірде қандай да бір деңгейге жетсе, бақытты болады деп ойлайды. Өкінішке орай, бұған жету оңай емес, оған уақыт қажет. Ақыр соңында, сіз бақытты болу үшін жетіспейтін жаңа жетістіктерді ойлап табасыз. Осылайша сіз өмір бойы жаңа нәрсеге қол жеткізу үшін жұмыс жасайсыз, ал өз еңбегіңіздің жемісін мүлдем ұнытасыз. Сізде бар нәрседен ләззат алуға үйреніңіз. Алғыс айтудың кішігірім тәжірибесін әр таң сайын ұйымдастыруға болады - тек сізде бар нәрсе туралы ойлау және сол үшін ризашылық білдіру. Өмірде сирек мүмкіндік бар, көбінесе оны өзіңіз табуыңыз керек. Сіздің идеяңыз жұмыс істейтініне ешқашан толық сенімді бола алмайсыз, бірақ сіз жүз пайыз сенімді бола аласыз: егер ештеңе жасалмаса, идея жұмыс істемейді. Көп жағдайда сіздің идеяларыңыз оларды жүзеге асыруға тырысады. Мұның қалай аяқталатыны маңызды емес: сәттілік немесе басқа өмірлік сабақ. Сіз бәрібір жеңесіз. Басқа адамдардың үлгісінен шабыт алыңыз, басқа адамдарды бағалаңыз, олардан үйреніңіз, бірақ ешқашан басқалармен бәсекелеспеңіз. Бұл уақытты ысырап ету. Басқа адамдарға не ұнайтынын байқай бастаңыз және оларға бұл туралы айтыңыз. Айналаңыздағы адамдар керемет екенін мойындау тек жақсылыққа әкеледі. Сондықтан жетістікке жеткендер үшін қуаныңыз. Оларға жанкүйер болыңыз, оларға шын жүректен жеңіс тілеңіз, ерте ме, кеш пе бұл адамдар сіз үшін қуана бастайды. Сіз не армандасаңыз да, оған бір күнді жіберіп алмастан жақындай бастаңыз. Әрбір кішкентай қадам, кішкентай әрекет және жетістік сізді мақсатқа жақындатады. Біздің көпшілігіміз өмірімізде кем дегенде бір рет өз кәсібімізді ұстану туралы ойланамыз, бірақ тек бірнеше адам ғана жұмыс істей бастайды. Бұл бойынша жұмыс біртіндеп және тұрақты түрде түпкі мақсатқа жетуді білдіреді. Өз таңдауыңызды және қателіктеріңізді қабылдап, оларды түзетуге дайын болыңыз. Егер сіз өміріңіз үшін жауапкершілікті өз мойныңызға алмасаңыз, оны басқа біреу жасайды, содан кейін сіз өз жолыңызда ізашар болудың орнына басқа адамдардың идеялары мен армандарының құлы боласыз. Сіз өз әрекеттеріңіздің салдарын бақылай алатын жалғыз адамсыз. Ия, бұл әрдайым оңай бола бермейді, әрқайсымызда көптеген кедергілер болады. Бірақ сіз өзіңіздің өміріңіздегі кез-келген жағдайға жауап беріп, осы кедергілерді жеңуіңіз керек.