Кітап оқуға интернет желісі үстемдік ете ме?

Кітап оқуға интернет желісі үстемдік ете ме?
жеке
блог

Ерікті түрде кітіптарды оқитын студент сирек кездесетін құбылыс. Журнал немесе роман, детектив, журналдар оқитын студент, әдетте, қызығушылық тудырады. Ерекшелік - тек бір семестрде 50-ге жуық кітапты оқуға міндетті гуманитарлық пәндер студенттері десек болады. Алайда гуманитарлық ғылымдар ұстаздары да студенттердің аз оқитынын айтады. Кітаптарға деген мұндай ұнамсыздықтың себебі неде және оқымайтын студент қандай — бұл туралы көптеген талқылаулар бар. Неліктен жастар классикалық әдебиеттерді аз оқиды деп ойлайсыздар? - деген сұрақ, "Автоматтандыру және басқару" мамандығының 3 курс студенттерінің әдеттегі кураторлық сағатында қойылды. Оқуға деген қызығушылықтың төмендеуі өмірдің өзгерген қарқынына, уақыттың созылмалы жетіспеушілігіне, ақпараттың үлкен ағымына және ойын-сауықтың кең таңдауы барына байланысты деген жауаптар алынды. Қазіргі визуалды мәдениеттің ерекшелігіне байланысты: сурет сөзге үстемдік етеді. Кітап нарығы бүгінде бізге көптеген түрлі әдебиеттерді ұсынады. Интернеттегі форумдарда оқырмандар жаңа нәрселерді талқылайды. Бір студентімнің ойымша, көшеде немесе кафеде қолында кітабы бар адамды көру сирек емес. Жастар, әрине, оқиды. Бірақ дәл нені оқиды екен? Менің ойымша, қазір классиктерді оқымайтындар мен оқымайтындардың арақатынасы бұрынғыдай бірдей, өйткені нағыз байыпты әдебиеттерді оқуға деген терең қажеттілігі бар адамдар аз.
Осылайша жастардың кітапқа деген ойын біліп, жақсы жағына қарай тәрбие алады- ау деген ойда қалдым.