ҚазҰУ бастаған " 100 кітап " жобасы

ҚазҰУ бастаған " 100 кітап " жобасы
жеке
блог

Тәрбие мен білім біз үшін өсімдіктерге күн сәулесі сияқты маңызды. Бұл адамзатқа ең құнды заттарды береді. Ұлы ғалым Әл-Фараби айтқандай «Білім алдында жақсы тәрбие беру керек, өйткені тәрбиесіз берілген білім өздеріне қас жау бола алады». Біздің мұғалімдеріміздің мақсаты - бүгінгі ұрпақты, еліміздің болашағын қазіргі қоғам мақсаттарына тәрбиелеу. Жас ұрпақтың міндеті - Тәуелсіз еліміздің мақтанышына айналу. Осындай талаптар негізінде Химия және химиялық технологиялар факультетінің әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті студенттерінің  клубы «Орыс жазушылары мен ақындары» тақырыбында шығармашылық кеш өткізеді. Сонымен, бұл іс-шараның басты мәні - адамдардың жақсы қасиеттерін қалыптастыру. Сонымен қатар «100 кітап» тапсырмасы бойынша студенттер арасында орыс классиктерін оқуды тарату. Біздің университет ректоры Ғалымқайыр Мұтановтың бастамасымен 2012 жылы «100 кітап» жобасы басталып, ең танымал отандық және әлемдік классиктердің кітаптарының тізімдері жасалғанын білеміз. Бұл ақпараттық жоба көрші елдердің мәдениетін зерттеуге мотивация тудырып, тереңірек танылуға әкелетіні сөзсіз. Сондықтан әдебиет - білімнің басты сапасы болғандықтан, өзін-өзі дамыту жолында жүрген адам әрдайым шыңға жету үшін кітап оқуы керек. Бірақ қазір жастарды көбіне классикалық және жалпы әдебиетпен шатастырады. Бұл біздің жеткізгіміз келген. Шағын шығармашылық кеште ресейлік студенттер клубы Лермонтов, Пушкин, Достоевский, Толстой, Есенин, Цветаева, Ахметова сияқты орыс әдебиет классиктерінің өмірбаяндарымен танысады және сол авторлардың классикалық прозасы мен поэзиясының үлгілерін талдап, өз пікірлерімен бөлісті . Классикалық құндылықтар бізге өмірдің ащылығын көрсетеді және сол оқиғалардың болашағына негізделген кітаптар шешім табуға және әртүрлі мақсаттарға жетуге үйретеді. Сонымен, біз «Орыс және әлем әдебиетін немесе мәдениетін үйрену үшін неге әр түрлі іс-шаралар өткізуіміз керек» деген сұраққа жауап аламыз. Біздің әрқайсымыз жүректі ұстануға және әдебиеттің дұрыс түрін таңдауға құқылы. Білім мен тәрбиені байланыстырып, мәңгілік және бай Қазақстан Республикасының абыройлы беделінің лайықты ұрпағы болу. Мұтанов Ғалымқайырдың өзі құрған және оны филология ғылымдарының докторы, профессор Жолдасбекова Б.А. қолдаған «100 кітап» жобасы барлық мақсатына жетеді деп сенеміз.

ҚазҰУ 

Шығыстану факультеті, Қытайтану кафедрасы

3-курс студенті Махмудова Азиза

Жетекшісі: Нұртәліп Шәріпқазы