ҚазҰУ – менің таңдауым.

ҚазҰУ – менің таңдауым.
жеке
блог

 Өмірде екі нәрседен қателесуге болмайды деген сөзді көп естиміз. Бірі мамандық таңдау болса, бірі жар таңдау. Сол себепті мамандық таңдауга үлкен жауапкершілікпен қарау керек. Шынымды айтсам, мен ҚазҰУ-ға өз қалауыммен туспедім. Әпкем «Шығыстану» мамандығына түсуге кеңес берді. Бірақ бұл факультет тек 3 қана университетте бар деді. Біреуі Астана қаласында, ал екеуі Алматы қаласында: ҚазҰУ-да және ҚазХҚжӘТУ. Әлбетте, мен ҚазҰУды тандадым. Бірақ бұл университетке аса құлшынысым болмады.

 Мемлекеттік грант байқауының нәтижесі де шықты, грантқа үміт болмады, жинаған баллымның жетпейтінін білдім. Бірақ менің басты мақсатым -грантқа ілігу емес, Алматы қаласына оқуға түсу болды. Грантқа іліге алмағаныма қарамастан, ата-анам арманымды орындап, ақылы түрде Алматы қаласына оқуға түсірді. Сол үшін ата-анама алғысым шексіз!

 Енді көптен күткен сәт, Алматы қаласына да келдік, ҚазҰУ қалашығына қарай жол тартып бара жатырмыз. Аялдамадан түскен бойда, алдымда тұрған сол бір көрініске сонша таңырқап , көзіме жас келді. Университетімді соншалықты әдемі, соншалықты керемет болады деп ойламаппын. Солай ҚазҰУ-ды бір көргеннен ұнаттым. Қалашықтың үлкендігі соншалық, бір басқа әлемде жүргендей боласың. Бұл керемет көріністің ар жағындағы биік-биік, аспанмен теңескен тауды айтсаңшы. Осылайша, ҚазҰУ менің жүрегімнен бір орын алды.

 Міне, бұл университет қабырғасында білім алып жатқаныма 3 жыл болып қалды. Бейнебір кеше ғана оқуға түскен секілдімін. Әне-міне дегенше университет ұясынан да ұшпақшымын. Осы 3 жыл ішінде, талай қызықтар болды, талай белестерді бағындырдым, білімімді шыңдадым. Өмірімдегі ең жақын адамдарды кездестірдім.

 3 жыл бұрын Қытайда білім алуға грант ұтып алғанмын. Бірақ менің арманым -Алматы қаласына оқуға түсу болғандықтан , ол мүмкіндіктен бас тарттым. Бірақ мен мүлдем өкінбеймін. Осы шешімімнің арқасында өмірімдегі ең қызықты сәттер осы университет қабырғасында өтті. Ең жақын дитін достар таптым, шетел азаматтарымен достастым, тіл үйрендім, әртүрлі іс-шараларға, жарыстарға қатысып орындар алдым. Сол себепті, КазҰУ-менің таңдауым және бұл оқу орны мәңгі жадымда қалады.

 

Шығыстану факультеті
Қытайтану кафедрасы, 3 курс студенті
Куратор: Шарыпқазы Нұртәліп