2021 жылғы ҰБТ-ның ерекшеліктері мен өзгерістері

2021 жылғы ҰБТ-ның ерекшеліктері мен өзгерістері
жеке
блог

Басты жаңалық ҰБТ-ны 3 рет тапсыру мүмкіндігі. Яғни наурыз – маусым арасында сіз ҰБТ-ны 3 рет (арасы кемі 15 күн болуы шарт) тапсыра аласыз. 1 рет ақысыз, 2 рет ақылы. Үш мүмкіндіктің ең жоғары балын, конкурсқа пайдалана аласыз.

3 ретте де бейіндік пәндерді ауыстыруға болады. 1 ретте химия-биология таңдап, келесіде физика-химия тапсырсаңыз да болады. Бірақ олай жасамаған дұрыс.

Қате сұрақтарды қайта қарау мүмкіндігі бар.

Бейіндік пәндердің сұрақтары 30-дан 35 сұраққа өсіріледі. Сонда 40 балдан 45 балға өзгереді. Осылай оқушының өз бейіндік пәнін мықты білетіндігін нақты көруге болады. Қазақстан тарихы мен математикалық сауаттылық 15 балдан, оқу сауаттылығы 20 балл. Жалпы 140 балл.

Тестілеу уақыты азаяды.240 минут болады.Тест тапсыру кезінде 120 минут компьютер алдында отырады,15 минут үзіліс болады.

ҰБТ нәтижесі тапсырып болысымен,бірден шығады.30 минут ішінде апелляцияға беру құқығыңыз бар.

Тағы жаңашылдық, тест сұрақтарының құрамына 1 текст болады. Текстке қатысты 5 сұрақ болады. Бейіндік пәндерде 21-25 сұрақ.

Әрине, бұл өзгерістер әлі қарастырылып жатыр. Нақты шешім қараша айында шығады.

Шығармашылық тапсыратын оқушылар оқу сауаттылығы мен Қазақстан тарихын 3 рет тапсыра алады. Шығармашылықты неше рет тапсыратыны туралы ақпарат кейін айтылады. 

Менделеев, ерігіштік кестесі, калькулятор т.с.с компьютерде болады. Ештеңе алып келудің қажеті жоқ. 

Әрине, бұл өзгерістер әлі қарастырылып жатыр. Нақты шешім қараша айында шығады.