Пайдаланушы "Білім беруді цифрлaндыру жaғдaйындaғы әл-Фaрaбидің педaгoгикaлық тұжырымдaмacын зaмaнaуи интерпретaциялaу aтты 50-хaлықaрaлық ғылыми-әдіcтемелік кoнференция" постын жойып тастады.




Басқа посттар

әл- Фараби атындағы ҚазаҰУ, Ақпараттық технологиялар факультеті, Информатика...
Қозы Көрпеш - Баян Сұлу
Әл-Фараби кітапханасында Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығы аясында «Ұрпаққа...
Ұрпаққа ұран болған Ұлы Жеңіс
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына...
ҚАЗҰУ ҚАЛАШЫҒЫНДА «ЕЛБАСЫ САЯБАҒЫ» АШЫЛДЫ
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде көрнекті ақын және қоғам...
ҚАЗҰУда О.СҮЛЕЙМЕНОВТІҢ 85 ЖЫЛДЫҒЫНА ОРАЙ ВОЛЕЙБОЛДАН ТУРНИР ӨТТІ
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің Басқарма Төрағасы – Ректоры...
ҚАЗҰУ де олимпиада чемпионымен кездесу өтті
Samsung Инновациялық Қызмет Академиясы Samsung Electronics Central Eurasia компаниясының және...
ҚазҰУ дегі SAMSUNG академиясы
2021 жылдың 20-22 қаңтар күндері Ақпараттық технологиялар факультетінде...
Жас оқытушылар үшін оқытудың заманауи әдістері
Қазақстанда алғаш рет әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-ға қарасты Huawei компаниясы жас...
әл-Фараби атындағы ҚазҰУ мен Huawei   компаниясы байқауы
Алматыда еліміздің Тұңғыш Президенті күніне арналған «Мен жастарға сенемін!» VIII...
Мен жастарға сенемін!» VIII Республикалық жастар форумы
Әл – Фараби атындағы ҚазҰУ «Ғылым көшбасшысы – Web of Science Awards-2020» беделді...
ҚАЗҰУ «WEB OF SCIENCE AWARDS-2020» КӨШБАСШЫ АТАНДЫ