Жаз. "Чтец". Күту.

Жаз. "Чтец". Күту.
жеке
блог

Демалысымның соңғы екі аптасы алдыңғы екі аптасы секілді еш мәнсіз өтіп жатыр. Бесит. Біреуге тәуелді болған бір жағынан ыңғайлы болса, екінші жағынан еркіндікті аңсатады. Жоспарымның бірі де іске аспады, есесіне жоспарланбаған дүниелер болып жатыр. 

1. Элчин Сафарли " Нет воспоминаний без тебя" - сыйлық. Жақсы, жеңіл, жылауық кітап. Қыздарға ұнауы керек. Көп жыладым. Көңілім толды. Күтпеген сыйлық, күтпеген адамнан. Веет романтикой былых дней.

2. "Чтец" Бернхард Шлинк (есімі сондай қиын екен). Жақсы кітап, көп эмоциялар тудырады. Кей сәттері, біреудің терезесіне сығалап, өмірін бақылап тұрғандай әсер қалдырады екен. Енді фильмін жүктеп, бір қарау керек екен деген ой келді. Оқып көріңіздер, спецификалық дәмі мен иісі бар тағам секілді, бұл кітап та талғамға орай. 

 

3. "Лолита", әйгілі "Лолита". Жүз парағын оқыған секілді едім, тұссыз болып көрінді. Нудное повествование извращенца. Өзімше классика оқып көрейін деп жүктегем. Мүмкін, "еще не доросла".

 

4. Әркімнің өз тағдыры бар. Сабырсызға Құдай сабырлы болсын деп күтуді жазатын шығар.... Күтуді жек көрем, бала кезден жаман көрсем де, который год все жду. Көреміз соңы не болатынын. (Қызық, ойымда "боларын" деп жазғым келген, қолым өзі "болатынын" дегенді теріп қойды)))))

 

Жаздың екінші айының екінші күнімен)))) З.Ы. Айтпақшы, МИДта жұмыс істейтіндерің болса, туған-туыс, дос-жаран болса құттықтап қойыздар, бүгін Сыртқы істер министрлігі қызметкерінің күні)))))))))))))