Массагет порталына

Массагет порталына
жеке
блог

 

УӘЖІМ  БАР МАССАГЕТ  ПОРТАЛЫНА,                                                                                                               БІЛМЕДІМ КӨЗДЕРІНЕ НЕ ШАЛЫНДЫ?                                                                                                             ЕСІМІМДІ АЛАСТАП ӨШІРЕРДЕЙ,                                                                                                                           ОРЫН  АЗ БА  ЕДІ?                                                                                                                                               ҒАЛАМТОР  КЕҢШАРЫНДА.                                                                                                                           ШАҒЫМЫМА  ҚҰЛАҚ  ТОССА  МАССАГЕТ,                                                                                                                ҚҰҚЫҒЫМДЫ  ШЕКТЕГЕНІ  ҚАЙСЫ  ӘДЕП,                                                                                                               КӨК  ЖИЕГІН КЕҢЕЙТКІСІ  КЕЛГЕНДЕР,                                                                                                                    ҚАЙТА  ӨЗІҢЕ ҚОСЫЛАЛМАЙ  БОЛДЫ  ӘЛЕК.