Кезексөз!!! Қаңбақ Шалғада жетті-ау!

Кезексөз!!! Қаңбақ Шалғада жетті-ау!
жеке
блог

Қайекең маған эстафетаны бергенде таңқалдым го))) Шалдарға да кезек келеді екен деп. Шыны керек, бұл жердегі қыздар: анау Мейіргүлден бастап, кім еді аа Жанат Ахметовке дейін менің духымды түсіргендері рас. Бірақ біреу айтты екен деп духымыз түсе қалмайды го, бізде көше көргенбіз, движенияны білеміз дейсалайында)))))))))))

1. Өзің жайлы қысқаша мәлімет:

 Қай жерде туылып едім? аа ия, анамның құрсағынан шығып, қарасам Алматы деген түтіннің астындағы шахарға келіп қалыппын. Сосын садик, бастауыш, орта мектепті бітіріп, осы қаладағы авторитетный оқу орнына түсіп, оны бітіріп, не алдық?  "БІЛІМІ" бар, "ОҚЫҒАН" деген атақ алдық)))). Қазір жұмыс істеп,  әке-шеше парызын (Меккеге арқалап апармасақта) қолымыздан келгенше ақтап жүрген жаймыз бар.

2. Хоббиің не?

а) Шет ел ақшаларын және өзіміздің ерекше стильдегі төл теңгелерімізді жинағанды ұнатамын

ә) психологиялық кітаптар оқимын.

3. Қай елге саяхат жасағың келеді? 

Ауғаныстан, қой ей, талибандар өлтіріп кетер. Тайланд, жоқ суға ағып кетермін. Арабия, тоже құмды жел соғады дейді. Вопшіп не керек, тыныш өз елім өлең төсегім деп, АСТАНАҒА, БУРАБАЙҒА барғым келеді,

4. Егер де осы өмірге келеріңде саған таңдау жасалса, кім болып келер едің (құс, жануар, жәндік, планета)?

Негізі бәріміз пендеміз, пенде болғаннан кейін күнәларымыз да жетерлік. Ал жануарлардан о дүниеде сұрақ сұралмайды дейді. Тауық.......ой.........Қораз болып келер едім, бір басына 10 тауығы бар))))))

5. Өмірлік ұстанымың немесе жиі қолданатын нақыл сөзің?

Сақтансаң - Сақтаймын!!!

Мен өмірді және онда өмір сүруді жақсы көремін!

Кім жеңілістен қорқады- ол уже чемпион емес!

Спорт - өмірдегі киындықтарды женуге, белестерді бағындыруға көмектеседі!

6. Алғаш рет кіммен, қайда сүйіскенің есіңде ме?

Білмейім

7. Кімді жақсы көресің (жігіт пен қыздарға қатысты)?

Әдепті де ибалы, инабатты қыздарды жақсы көремін және жоғары бағалаймын!

8. Сүйікті әншің, әртісің, саясаткерің (былайынша айтқанда кумир), неге ол адам?

Сүйікті әншілер: Музарт, София Ротаро, Рианна, Beyoncé

Әртістер: Полат Алемдар, Жумонг, Берик Айтжанов

Саясаткер: Досым Сатпаев, Бекболат Тілеухан, Әлихан Бәйменов.

9. Сүйікті спорт түрі?

Мектеп кезінде баскетбол ұнайтын, бірақ қазір БОКСқа қатты қызығамын!

10. Сүйікті кино?

Остров проклятых, Начало, Игры разума, Не пойман не вор, Кто вы господин К!

11. Үйде кім басшы? (болу керек деп ойлайсың?)

Ер адам

12. Үйде ақшаны кім ұстауы тиіс?

Ортақ

13. Егер сүйіктіңіз басқа мемлекетке кететін болып ұйғарса, сізді өзімен шақырса барар ма едіңіз?

Ер басыммне бармаушы едім.

Маған қойылған сұрақ:  Нәрестеге өмір беретін бе едің? Әлде өзіңнің ғұмырыңды ұзарта ма едің?

Егер мұндай таңдау жасалса, әрине нәрестеге өмір беретін едім. Ал өзіме келетін болсам "жазмыштан озмыш жоқ дейді". Қанша ғұмырыңды ұзартсаңда тағдырдан қашып құтыла алмайсың. Аллах қанша өмір берді, сонша адал өмір сүрсем - ШҮКІР!!!