Группаластарым жайлы бірер ой...

Группаластарым жайлы бірер ой...
жеке
блог

Студенттік өмір-рахат өмір,еркін өмір деп жатады көбісі. Қызығы мен шыжығы,базары мен ажары,қуанышы мен қиындығы қатар жүретін өмірдің ең бір керемет шағы...
Бұлар менің 2 жыл оқыған группаластарым,жандарым,кітапханашыларым,Құрманғазы атындағы саз колледжінің студенттері,амазонкаларым. Қалаға келіп "кітапхана ісі"мамандығы бойынша оқуға тапсырып грантқа түскеніне қуанып түспегендері ақылы бөлімге тапсырып бұл мамандықты жаны сүйіп келгендерде амалының жоғынан тапсырғандарда болды. Жан жақтан жиналдық. Осы кезден "перваштық" кезең басталды. Қыркүйектің 1 нен бастап группадағы қыздар бір бірімізбен танысып,атымызды жаттап, селфи жасап пысықтары телефон номерлерінде жазып алып жатты.Кураторымыз Индира Қайыршаққызы болды.Сөйтіп сабақты да бастадық))Бастапқы кезде окошкалар көп болды сол кезде бізге жақыны таңатпай парк Кироваға барп өзімізше красавицалар боп фотоға түстік.Солай бір бірімізбен жақын таныса бастадық. Группада 18 қыз. 18 түрлі мінез әркімнің өз ерекшеліктері бар. Əр түрлі ауданнан ,əр түрлі сөздер.(əскер) бір -біріміздің сөзімізге түсінбей күліп аламыз. 1 курс -ең таза қөңілдердің танысып табысатын уақыты. Гранттағылар үшін ең алғаш степендия ыстық көрінеді өз еңбегіңмен алған ақшаны алып мəз болдық, ең алғаш сессияны да қорқынышты үреймен күттік.Барымызды салып оқыдық сабақтан қалмадық кешікпедік.Мұғалімдерді көріп арыстанды көрген қояндай қорқып жан жаққа жалтақтап 2 курс бой үйреніп, офицантка сияқты студенттің жұмыстарында атқарды біздің кей қыздар,сынақ кітапшасын 4-5 ке толтырып мəз боп жүретін,мұғаліммен құрбы құрдасша сөйлесіп, біз үшін биыл практика,курсавой,гост диплом деген сөздерді қайталай беретін кезең. Алла бұйыртса биыл диплом алу жылы бітіретін кезең тез өтіп кетті. Әркімнің өз алға қойған мақсаттары армандары бар. Кейбіреулері мамандық бойынша жұмысқа кейбіреулері жоғары білім алу. Арман мақсаттарын орындалсын қыздарым.
 Әйгерім-Шағатайский қыз. Аққөңіл, үнемі күліп жүрет.
Айша- Шыңғарлауский қыз,сөйлете алмаймыз бір сөз айтса қуанамыз
Айдана-Серебрековалық қыз 95 жылғы апамыз.киноны жəəəммəəəнн көрет.

Аккербез-Қарасуский қыз оййй бұл қызды жазсам көп қо.Жүрекшем.пысық. біздің староста. Қаладағы зёмам.36 а так
Асылзада-Бөкей Ордалық қыз.бізше Зада ол.офицант(ии тоқташ мен айтып алайыншы)
Альмара-Шағатайский қыз. Красавица.(офицантка) еңбеккор, ренжу дегенді білмиді,күлкісі ерекше.
Əсемгүл-Ұзынкөлский қыз.Ол да Жүрекшем.қырсық.Көңілді,үнемі күліп жүреді.Сергеевнам менің.Школьникқо
Айнаш-Хайруштық қыз. Қайырымды, кез келген адамға көмегін аямайды. ( бөпесі бар)
Айжан-Базаршоландық қыз. Американдық қыз(ренжімееее) қолында барын аямайды (əсіресе ноутбугіңнің көмегі қатты тиді)
Гулжаухар-Егіндікөлский қыз. Ууу жаным сыныптасым, жанашырым,зёмам.Асан қайғы болып кетті соңғы кезде
Гүлмира-Сырымдық қыз. Жаныңда жүрген жақсы адам.Қолы ашық
Айнұр-Пятимарский қыз. Сабақты жəəəммəəнн қатты оқиды(крч негоо) қонақжай, тамақты күшті пісірет.
Гулжанар-Саралжындық қыз. Аудандасым, моп момақан салмақты 
Гүлсыйла-Жалпақталский қыз. Спортсмен.Нəзіііікк ккүлкіден 1 орын алады.Қуғынбааайййй достыққа адал
Малика-Оралдық қыз. (Дилдора)Сап-сары аққөңіл. Бəрімен сөйлесіп тастайт бəріне жаныашып жүреді.
Назерке-Чижалық қыз. Асан қайғы.Сабақты жынды оқиды.Активист. Жан жақты,әнші,биді де қатырады.
Динара-Есенсайский қыз. Ақкөңіл,пародияны күшті салат (кто мне танцевать,танцевать) шустрый, бетке айтып айтып тастайды.
Нұржанар-Айдарханский қыз. Ең алғаш танысқан қызым(Айшвария Рай) Ақкөңіл, күлкісі ерекше,адал,шынайы
Əр қыздың өздеріне сай қылықтары бар. Жаза берсем өтее көөөппп. Осындай керемет, қарапайым қыздармен группалас болғаныма қуаныштымын.
Куратор Индира Қайыршаққызында қатты жақсы көреміз қолынан келген көмегін үнемі аямайды,өз ісінің шебер маманы.Нан біреуге қаладан бұйырады,біреуге даладан бұйырады демекші бітірген соң əркім жан жаққа кетеді сол кезде бір-бірімізді ұмытпайық.