Жоқ, мен сенбеймін...

Жоқ, мен сенбеймін...
жеке
блог

Мұсылман адам Тозақ пен Жәннатқа сенуі шарт. Ол – иманның толықтығын білдіреді. Мұны жазбасам да білесіздер. Мен бүгін мүлде бөлек нәрсе айтпақпын. 1980 жылдары Кеңестік геологтар 12 шақырым тереңдікті бұрғылап тура Тозақтың үстінен түскен. Ия, 14,4 шықырымға жеткенде геологтар үңгірге тап болғандықтарын айтады. Кейіннен зәрелері ұшып, жоғары көтеріп шығарылады. Сол үңгірден "елес мақұлық" көзге көрініп жоғары қарай шығып ғайып болғанын да көреді әлгі геологтар. Сөйтіп үңгірді зерттемек болып тыңдауыш аппаратты тереңдікке жібергенде бұрын соңды естілмеген дауыстарды естиді. Олар, бұл тозақтықтардың дауысы деген шешімге келеді. Бұл туралы сол кезде газет-журналдар жарыса жазыпты. Тіпті сол үнжазба әлі күнге дейін бар. Жан түршігерлік дауысты пост соңында тыңдайсыздар. Бұл қаншалықты рас өтірігін Алла біледі. Кейіннен қайта зерттеулер нәтижесі бойынша ешқандай да мәлімет табылмаған. Бұл оқиғаның өтірік болуы да мүмкін. Алғашқы қазғаннан да терең қазған, нәтижесінде ешқандай дауыс та, елес те байқалмайпты. Бұл істі адамдарды үрейлендіру үшін жасалған деген болжамбар да бар. Не болса да бұл оқиға тарихта қалда. Жеке басым бұл оқиғаға сенбедім. Имамдар да өтірікке шығарды. Бірақ, қызық))