Ойымды өзгерткен - 24

Ойымды өзгерткен - 24
жеке
блог
 24...
 Бұл - қазіргі күнде жастар арасында аса танымал топ жайында Асқар Ұзабаев режиссерлік еткен деректі фильм. Тамыз айының 24 -ші жұлдызында еліміздегі барлық кинотеатрларға таратылған болатын. Ал мен, бұл фильмді соңынан көрген адамдар тарапынан шығармын. Теледидардан...
2015 жылы болатын. "Ninety one " тобы құрылып, "Айыптама" əні жарық көре бастағанды. Алғашында оларды көргенімде теріс пікірде болдым. Түсінбеймін, шаш бояп, сырға тағу жігіттерге не үшін керек?
  Уақыт жылжып өте берді. 10 -шы сыныпқа аяқ басқанымда екінші өлеңінің бейнеклипін көріппін. Бірте-бірте əуендері құлаққа жағымды бола бастағандай көрінді. Өздері емес, əуендері қаттыыы ұнайтын. 21 -ші қазан 18:22. Олардың топ құрылғанға дейінгі, топ құрылғаннан кейінгі көрген жаңа өмірлері туралы шынайы фильм екен. Маған өте жағымды əсер қалдырды. Олардың негізгі ойларын түсіндім.
Қазақстанның шоу-бизнесіне жаңаша сипат əкелді. Жаңаша бағдар оларды біраз қиындықтарға соқтырды. Бұрынғыдай емес, қауіпті күндерді бастарынан өткізді. Олар туралы теріс пікірім аспанға ұшты. Сол фильмді көру арқылы олар туралы жағымсыз пікірді енді ойламаймын, олардың жасағандары қазақтың түп-тамырына жат болса да, жарады. Мүмкін бұл кішкентай қыздың əңгімесіне ұқсас болар, бірақ өз ойым) Айыптамаңыздар!