Ұмытылмас тәтті сезім!

Ұмытылмас тәтті сезім!
жеке
блог

 

Сәлем достар! Осыдан 3жыл бұрын болған қызбен танысуым жайлы тақырып қозғағым келіп тұр! Жұмыс аяақталуына 30 минут қалды! Айбар телефон шалды: «дос бүгін кешке боссын ба?» -деп.Мен: « Сен үшін боспын  дедім!». Сағат кешкі 8-де кездессек қайтеді? Бір арумен таныстырғым келеді-деді!  Мен: ООоооооооо! Давай давай! «Я только рад» - дедім! 
Сонымен кездесетін жерімізді белгілеп қойдық! Мен пунктуальныймын ғой! Кешікпей сол жерде болдым! 5 минутқа олар кешікті! Арудың аты Ажар болып шықты! Бойы меннен ұзын емес,шашы каре,ну такая симпатышная, сары қыз! Сол кездегі Айбардын мақсаты - екеумізді қосу! Содан ол сауап алып журсе керек!))))). Айбар Ажарды ойласа мені есіне алатынын айтты,немесе керсінше! Екеуін бір-біріне жарасасындар деп қоймады! Алдын ала  менім суретімді Ажарға көрсетіп қойыпты! Бітті ол қыз сенікі деп күліп қояды))))!  
Қарапайымдылығы бетінде тұрды! Жүзі жылы,сыпайы қыз, в тему сөйлеп қояды өзі, разговорларымызды ұқыпты тындап,соған орынды коментарияларды да айтты,арасында қалжыңдап приколдарыннан жіберді! Мен сөйлегенде ол үндемей тындап отырды, ол сөйлегенде мен үндемей отырдым! Бірақ, ол қыздың қатты ұнаған жері маған тіке көзіме қарамады, мен қараған кезде ол ылғи да көзін төмен түсіріп отырумен болды ! Ұялғаны болар! Содан менде оған қарауға ыңғайсыздандым! Тек Айбарға ғана қарап сөйледік,ТЕМА ортақ болса да)))! Әңгімеміз жарасты! Бәрі қызық болды! Ажарды шығарып салдық! Айбармен жеке қалдық! 
-Қалай?
-Ұнады! -дедім.
-Ажардан сұрайын,если что номерін берем  деді!
-Буду ждать!-дедім
Келесі күні Айбардан смс келді! Ажардын нөмерімен! Қатты қуандым! Жүрегім дүрсілдеп кетті! Үмітім ақталды! Сол сәттен бастап Ажарға деген бір тәтті сезім ояна бастады!  Телефонмен сөйлестік! Дауысы мені ерітіп жіберді! Солай минут секундқа, сағат минутқа ұласты! Телефон құлағымнан  түспеді! Жүрегімді соған тапсырып қойған сияқтымын,онсыз тынысым тарылды! Солай 2 рет кездестік! Кештеріміз естен кетпес, көңілді өтті! Бақыт деген  осы дедім ішімнен! Соңғы кездесуіміз "Горький" паркінде болды! Кейін үйіне шығарып салдым, комнатасына кіргеніне көз жеткізіп,мен де үйіме қайттым! Келесі күні таңертең  телефонымды алып хабарластым, НЕ ДОСТУПЕН! Ондай мүлде  болмайтын! Обедке шейін мазасызданумен  болдым! БАЙЛАНЫС АЯСЫНАН ТЫС ЖЕРДЕ! Уайымдап  Айбарға звондадым! Жағдайымды айттым, біліп берем деп, жарты сағаттан соң қайта хабарласты! Жүрек __          __              __             __             __             __                __                   __
Жүрегім аузымнан шыға жаздады! Естіп үндемей тұрып қалдым! Көзім жасқа толды! АЖАР БАСҚА ЖОҚ! Мәңгілік ұйқыға кетті,ұйқысынан оянбады(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((.
Сол кездегі ойым..... Почему я успел влюбится????? 
Кеше сол алғаш кездескен жерден өтіп едім! Түнімен ұйықтай алмай шықтым!