Түстер туралы қысқаша

Түстер туралы қысқаша
жеке
блог

Түс жорушыларды қолбасшыларының қасына жорыққа аттандарыған .... Өнер адамдары мен ғалымдарға озат идеялар түс көру арқылы келген екен. Оған мысал , Дмитрий Иванович Менделеев , оның түсіне кейін бүкіл әлем қолданатын химиялық кесте еңген.

Көрген түсіміздің 90% ұмытып қаламыз Ұйқыдан тұрған соң 5 минут ішінде , біз түсіміздің тек жартысын ғана еске түсіре аламыз . Ал 10-15 минуттан соң көрген түсіміздің тек 5% есте қалады .

Зағип жандар және түс көру .

Бұрын көздері көріп , кейіннен көз жанарынан айрылған жандар түсінде кеңістіктермен түрлі түсті образдарды көреді. Туылғаннан зағип жандар , түсінде суреттерді көре алмайды , бірақ дауыстармен сезімдерден құралған түстер көреді екен.

Әр адам түс көре алады.

Сізге досыңыз мен мүлдем түс көрмеймін десе, немесе сіз өзіңіз солай ойласаңыз қателесесіздер .

Дені сау психологиялық ауытқулары жоқ адамдардың бәрі түс көреді , бірақ бәрі бірдей есте қалмайды.

Түсімізде тек таныс адамдарды көреміз.

Миымыз бұрын көрмеген , танымайтын адамдарды ойлап таба алмайды . Сондықтан біз тек таныс адамдарды ғана көре аламыз.

Түрлі реңдегі түстер.

Зерттеулер нәтижесінде , 20 ғасырдың бас кезінде адамдардың жарты бөлігі , ақ-қара реңді түстер көрген. 20 ғасырдың 60шы жылдарына қарай адамдар түрлі түсті реңдегі түстерді көре бастапты .Оған себеп , сол замандағы теледидарларға байланысты екен.