Мамандық ретінде оқытылмасада, сұранысқа ие 3 мамандық

Мамандық ретінде оқытылмасада, сұранысқа ие 3 мамандық
жеке
блог

Сәлем, достар. Бүгін бір маңызды және пайдалы тақырыпта, әдетте мен пайдалы тақырыпта жазамын, бірақ бұл жолғысы ерекше, себебі мамандық ретінде оқытылмаса да сұранысқа ие 5 сала туралы айтатын боламыз, сонымен бұл қандай салалар болды екен? Білгіңіз келсе әрі қарай оқыңыз.

Кезінде Англияда өндіріс машиналары пайда болған кезде, жұмысшылар арасында көтеріліс болып, өндіріс машиналарын сындыруға тырысып еді. Себеп өте қарапайым, жұмысшылар өздерін жұмыссыз қаламыз деп ойлады. Жұмысшылардың жағдайын түсінуге болады, әйтсе де кейбір оқымыстылар да әлем біраз уақыттан кейін жұмыссыз қалады, себебі өндірісті роботтар алмастырады деп топшылады. Бірақ олар осы машиналарды жасайтын жаңа мамандықтар пайда болатынын түсінген жоқ. Мысалы компьютер пайда болғаннан кейін біраз адам жұмысынан айырылған шығар, дегенмен оған қатысты 10 – нан тіпті одан да көп сала бар. Мысалы: Техник-программист, Веб-программист, Жүйелік админ, т.б.

Осы сиықты жаңа уақыт қалыптасқан сайын, жаңа мамандықтар қалыптасуда, оның кейбіреулері, жоғары оқу орнында мамандық ретінде оқытылмайды, бірақ сұраныс жақсы. Сонымен сұранысқа ие, бірақ мамандық ретінде әзірше оқытылмайтын мамандықтардың ТОП – 3 –дігін қабыл алыңыз.

Толық нұсқасын осы жерден оқыңыз:
https://goo.gl/fNbw8Y