Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті

Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті
жеке
блог

Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті- 1991 жылы 6- маусымда  Қазақстанда  ең алғашқы ашылған халықаралық  жоғарғы оқу орны  және түрік тілдес мемлекеттер арасында халықаралық мәртебеге ие болған жалғыз білім-ғылым ордасы.

Университетте әлемнің 32 елінен білімгерлер келіп білім алуда. 

 Сонымен қатар студенттердің барлық жағдайын жасалып, жатаханамен 100 пайыз қамтамасыз етілген.  

Қазақ тілімен ғана білім алып қоймай түрік, ағылшын, орыс тілдерін меңгеріп шыға алады.

Өзге елдерден дәріс беруге профессорлар шақыртылып тұрады және білім беру жүйесі бойынша Қазақстан бойынша 10-шы орынға жайғасқаны, білім беру жүйесінің жоғары екеніне дәлел.

Басты мәселе: Егер Қазақстанның мемлекеттік білм беру грантына түсе алмаған жағдайда, түркия грантына түсуге мүмкіндік бар.Ақылы негізде оқитын студенттерге 1-семестрде жеңілдіктер беріледі және сабағын жақсы оқып, рейтинг балы жоғары болса квотаға өте алады.

Университет туралы толық ақпаратты: ayu.edu.kz сайтынан біле аласыздар немесе сұрақтарыңыз болса, Пікір жазыңыз.

Өзіме келсем, биыл 1-курс студентімін. Осы Университетті таңдағаныма өкінбеймін және сіздерге де осында түсуді ұсынамын.