Кітаптар эстафетасы :)

Кітаптар эстафетасы :)
жеке
блог

Елдердің кітаптар жайлы жарыса жазып жатқаны мен үшін қызық болды. Замандастарым не жазып жатыр екен, қандай кітап оқиды деген ойда боласың. Сосын, осы эстафетадан қашып жүр едім))) бірден жазғым келіп кетті. Біраз ойландым, есіме ешқандай кітап келмей қойды))) себебі қазір кітап оқуды азайтып((( дорамма көруді көбейтін жіберсем керек(((

кішкентай кезде кітаптар көп оқымадым кажись, бірақ оқығанымды, оқымайтын қыздарда прям аңыз/әңгіме етіп айтып беретін едім))) және оқыған кейіпкердің мамандығы қатты ұнайтын еді))), ескі мазарларды аршып зерттейтін археолог жайлы кітап оқып алғаш, мазардан қорқықсам да археолог болам деген кездерде болған))) ну енд кішкентай кезде не айтпайсын, 10-12 жастарда)))) сосынғы кейіпкер тау/кен бұрғылау қыз жайлы болды)))) сол кезде де сондай мамандық таңдаймын деп Политехті армандап кеткем іштей)))) соның бәрі кітапқа берліп оқып, қызыққанан шығар)))) бір қызығы сол кітаптардың аты/авторы есімде жоқ(((

бір өкініштісі балаларға арналған кітаптар оқымаппын :( бірден үлкен романдарға жүгіргенмін бе қалай?)))

 

1. "Шырағың сөнбесін" Т.Ахтановтың кітабы сұрапыл соғыс бейнесін ашық/анық жазған. Өте ауыр кітап, тағы қолыма түссе оқып шығуға бармын. Адам тағдырлары әр кезде маған қызық/әрі қиын сияқты. Психологиялық шығарма ғой, оны қалай кішкентай кезде оқығаным қызық))) қазір оқысам мүмкін тағы кітап тартымды болар ма еді...

 

2. "Коллекционер" Джон Фаулздың мықты улкендерге арналған кітабы. Үлкен* дегенде андай* кітап емес я))), проста психологиялық шығарма. жылап жынданып, небір эмоциялар келіп, кетіп))) біраз есте қалған шығарма мен үшін. Шет елдің шығармалары жақсы көрем, небір ой/өріс, және тарихи шығармалар өмірде болған, және қандайда бір ғұламалар өмірі жайлы оқыған кітаптар ұнайды маған.  Джон Фаулздың жақында"Волхв" романын бастадым, көрем не нәрсе кенін, кейін айтам ғо сендерге те ;)

 

3. "Евгений Онегин" А.С.Пушкин да ужжж мықты жазылған шығарма ғой. Ажь студент кезде қайта/қайта оқып))) жаттап, балкон да проигровательмен классикалық пластинка қойып майсып отқан кездерім болды ғо)))) бір қызығы бұл автордың басқа туындыларын оқымадым ғо деймін))) ажь есімде жоқ)))

 

қазір инеттен кітап көшріп алар болсам, алдын/ала коменттер оқып не жайлы, мені таңқалдыра ма? әлде жай жен.романдар ма деген ойда боламын :) бұл уақыт үнемдей шығар бір жағынан.

есіме түскендері осы болып тұр әзірге)))

 

Постын ұсынған Айдос Найманға көп рахмет!

келесі кітап жайлы эстафета таяқшасын, осы сайт қолданушысы Samat Kabқа ұсынғым келеді :)