Журналист болам десеңіз

Журналист болам десеңіз
жеке
блог

"Журналист қандай болуы керек". Енді осы сұраққа жауап іздеп көрейік. Бұл мамандық кез-келгенін өзіне магнитше тартатын өте қастерлі мамандық. Себебі күнде көз алдында сайрап тұратын журналист аға-әпкелерін көріп қызығушылығы оянады. Біреулері осы қызығушылығын- қызғанышпен(менде неге сондай болмаймын) қызғанышын- кәсіп ретінде алып кетіп жатады. Менің ойымша журналист ең бірінші жаза білуі керек. Ал, жаза білуі үшін қойындәптер арнап күн сайын ойларыңды, өлеңдеріңді жазып отыру маңызды. "Жазушы жазады, жазушы болғың келсе жазып үйрен" деген тәмсіл бар. Журналист болғың келсе осы талаптарды орындау өте маңызды.

  Журналистке қойылатын ең басты талаптар:

1. Бір нәрсені білуге құштарлық, және соны табандылықпен орындау.

суерет

2. Қандай жағдай болмасын тақырыпты ашу үшін тағы да табандылық. 

Сурет

3. Қоғамдық өмірге белсене араласу "өмірге құштарлық". Қоғамның кем-кетігін бақылай білу.

пн

4. Әмбебап болу. Бір жұмыспен қоса екінші жұмысты қоса алып жүру. Ширақтық.

ширақ

5. Ең басты талап, жан- жақты білімділік. Кез-келген тақырыпты ұршықша иіру. Халыққа түсінікті тілмен жаза білу және супер есте сақтау қабілеті.

оен

 

6. Таза дауыс, түіткілді жағдайдан тез жол таба білу.

селфи

 

КЕЛЕСІ БЛОГТА ЖУРНАЛИСТІҢ МІНДЕТТЕРІН ЖАЗАМЫН.