Таныс болайық :)

Таныс болайық :)
жеке
блог

1. Өзің жайлы қысқаша мәлімет

Салем Массагет!!! Сендей сайтты тапканыма куаныштымын!!!  Никнейм - шожек. Шымкент каласынан боламын.

2. Хоббиің не?

Хоббиім суретке тусіру. Бірақ окінішке орай бір апта бұрын фотоаппаратымды жоғалтып алдым :(

Жұлдыз жорамал. 

Жұлдыз жорамал оқитын адамдарға кулкім келеді. Кей адамдар соған кәдімгідей сенеді. Бірақ оны да адам ойлап тапты емеспе?)))

3. Қай елге саяхат жасағың келеді?

Ұлыбритания мен АҚШ ты көрдім, енді баруға мумкіндік болса кез келген елді барып көргім келеді.

4. Егерде осы өмірге келеріңде саған таңдау жасалса, кім болып келер едің (құс, жануар, жәндік, планета)?

--------

5. Өмірлік ұстанымын немесе жиі колданатын нақыл сөзің?

Бірінші есік жабылса, екіншісі ашылады***

6. Алғаш рет кіммен қайда сүйіскенің есінде ме?

құпия))

7. Кімді жақсы көресің (жігіт пен қыздарға қатысты)?

Болашақ жарымды (есімін жария еткім келмейді)

8. Сүйікті әншің, әртісің, саясаткерің (былайша айтқанда кумир). Неге ол адам?

Маргарет Тэтчер және Тина Канделаки. Өте мықты және білімді тұлғалар.

9. Сүйікті спорт түрі?

Рафтинг. (Адреналинді жақсы көремін)

10. Сүйікті фильм? Неге дәл осы фильм?

Крестный Отец және Хатико. Тағы басқа фильмдерді ұнатамын әрине, бірақ жүрегімде терең із қалдырған тек осы екеуін айта аламын әзірге.

11.Үйде кім басшы болу керек деп ойлайсың?

Басшы және құлы кім болу керек деген сұрақ елестеп кетти көзіме. 

12.  Үйде ақшаны кім ұстауы тиіс?

))) 

13. Егер сіздің сүйіктіңіз басқа мемлекетке кететін болып ұйғарса, сізді өзімен шақырса барар ма едіңіз?

Әрине барамын. Өйткені суйген адамың ол сенің болашақ жарың болса неге бармасқа?! Ата-ананың алдынан өтіп, батасын алып кеткен дұрыс деп ойлаймын.


Анкетаны жалғыстыратын адамға қоятын сұрағым: Егер сізге өмір сүруге тек бір ақ куніңіз қалса, сіз оны қалай өткізер едіңіз?