9 мамыр! Итог! 1апта дайындалдым!

9 мамыр! Итог! 1апта дайындалдым!
жеке
блог

    Баршаңызды өтіп кеткен 9 мамыр – Ұлы Жеңіс күнімен шын жүректен құттықтаймын! Ұлы Отан соғысындағы Жеңіс  - біздің халқымыздың биік рухын, ерлігі мен қаһармандығын әлемге паш еткен ең қастерлі мереке екені даусыз. Бұл – аға буынның жанқиярлық ерлігі мен еселі еңбегінің жеңісі.

  9-мамыр –Жеңіс күні.1945жылдың 8мамыры күні фашистік Германияның сөзсіз жеңіліске ұшырап,капитуляция актісіне қол қойылған күн болатын.Бірақ Ұлы Отан соғысындағы Жеңіс күні 9-мамыр күні тойланады.

Барша Массагеттіктерді ортақ мейрамадымызбен құттықтаймын!!!Қазақ халқының көңілі 1атым насыбайдан қалған халықпыз ғой.Бізде сол самое главное «внимания» деп езуімізге кулкі,аузымызда жылы сөз,қолымызға фотик ұстап парк аралап шықтық.

                28-Панфилов саябағындағы адамдардың көптігі сондай,қол ұстасып жүрмесен адасатындай болдық! Жеңіс күніне «1күн» демалыс аз екен деген шешімге келдік.

Бұл кісі өзін Валя апай деп таныстырды.Қазақтар Бәтима деп атайтын,-деп жымияды.Потанина,203 А.  үйінен маңдайына жалғыз бөлме бұйырған тәрізді.Көздері өте мұңды заслуженный медальдарын 1995жылы ғана алыпты.Қазақтарға ризамын деп қояды,алдына жан салмай құттыйтайтын да өзіміздің қазекеңдер тәрізді,қалғандары приезжий дееееп тағы біраз әңгіме айтты.Осы стойкамен біраз тұрып қалды бейтаныс қыз.)

Мына медальды карасаңдаршы.Ғажап. Красавчик такой! 

Церковьтын бір бұрышында әдемі әсем әндерді жіберіп жатыр екен.Біраз тұрып қалыппыз.Қой ардагерлерге оралайық.Қайтып кетіп жүрсе......

Мына суретте менім суйікті болашақ жарым Сауле және жан құрбысы Айко! Және Сергей Серофимович.Молдагалиева,88 көшесінде тұрады.(235-07-65).Бізге деген ақ тілегін аямады.Рахмет сіздерге.Өзінің айтуынша Жуков ордені тек Қазақстан бойынша өзнде ғана дейді.Ал, тарихқа сүйенсек қазіргі таңда Жуков орденімен 100-ден аса ардагерлер марапатталған.

Жуков ордені.Тағу тәртібі сақталынбапты...(негізі сол жақта ілінуі керек екен)Оны қойшы....Ата қатты ұнады!

Жастардың бәрі осындай болса ғой.Жастар өз еріктерімен кішігірім концерт қойып жатты.Жарайсыңдар!!!!

Тілек жазуға арналған тақташаға тілегімізді жаздық)))

Бәрінің аттарын жазып едік.Аяқ жағында біраз шатастық)Василий Леонтьевич кой,кажется)

Немересі гүлдерді жинап әлек.Бұндай көп внимания болады деп ойламасы анық

Сөйтіп жүріп Қазақтар қайда? Өңше орыстарды құтықтай беріппіз? Қазақ қайда?-деп жүргенде! ОПАААААА мында екен! 28 панфиловтын алдында топырлап суретке тусип жатыр екен!

 

Тағы солай солай қазақтар кездесе берді! Сол жағымызға қарағанда көрдік! Ұлы калясканы сүйреп келе жатыр екен! Жүзі жылы көрінді!

Кей адамдар қолдарына қайтыс болған ата-әкелетінің суреттерін құшақтап жатты!

Ветерандарға сыйлық силап жатқан бүлдіршіндер көөөөп кездесті!

Келесі сурет Батима Жақыпбекқызы! 6 немересі,17 шөбересі бар!

Мәңгілік алаудың алдында тоооолған қызыл гулдер болды!

Солай қыдыруымыз бітті! Аяғым ауырып кетті! Бір кофетерияға барып тамақтанып үйге тайып тұрдық! 

П.С. Суреттер өшірілмеуін қадағалаңыдарш! Өтінем!