Дәрігер опасыздығы!

Дәрігер опасыздығы!
жеке
блог

Салем Достар! Бүгін дәрігерлер жайлы тема қозғамақпын! Өмірде күнделікті болып жатқан нәрселер! Мысалы:біздің жұмыста орг.отделдың бастығының баласы онкология ауруына дұшар болды! Анығырақ айтқанда РАК яичника! Ол бала міне 11 сынып бітіреді!  Бастапқысында тексеруден  өткенде рак доброкачественный деп  айтты! Операцияға жатқызу керек!  Біздін сорлы қазақ өзінен аяйды ғой бәрін де,одан қалса әр адам өз жағдайына қарайды,квотамен жасамақшы болды! Ол квотаны алу үшін талай анализдерден өтуін тиіс. Ал,онкологияның анализдері біреуі бітіп жатса екіншсі енді шығып жатады,глав врачтардың өзі бірден сол анализ списоктарын бермей,шетінен ғана,өз қалтасынан шығарған ақша сияқты бірнеше штуктап береді,бір анлизі бітсе екіншісінің результаты дайын болғанша біріншісінің срогы өтіп кетіп тұрды! Әр анализ 10 ақ күнге жарамды екен! Соңында не керек ана мына танысты қосып квота алды! Операция алдында тағы тексеруден өткенде ол РАКТЫ злокачественный деп жазып берді! Бұл жақта сұрақ туады оның алдындағы дәрігерлер ай қарады ма? Ол қалай добро качественный болды? Жедел операция жасату керек екен,олар болса 1 ай анализ артынан жүгірді!

 

Ақмарал Пошанова  айтқанындай ақ 
кеше, 12:34
қазақ десең өзіңе тиеді таяқ....
Бәрі де қазақ! Еш кімнің де жаны ашымайды! Ана байқұс бала ЕНТ-дан қалдым деп зар салады! Анасы түнде көз жасымен ұйықтайды,таң ертен ісіген көздерімен жұмысқа келіп жұрді! Сонымен операция жасалды,операцияны уролог жасады.Бәрі сәтті өткен шығар деп күттік. Бәрі болды тамаша сияқты деп жүргенде, қайта тексеруден өткенде онколог врач бұл операцияны уролог емес онколог дәрігер жасау керек деп анасына ұрысты! Бұл жақта тағы сұрақ туады! Дәрігерлер тағы да айға қарады ма? Анасы ай санады ма?Енді қайта операция жасауға дайындалып жатыр!  Базар жоқ! Әлде врачтар кім және қандай операция жасау керек екенін де білмейді ма? Или это издивательство? Люди под опытные кролики что ли? Бәрі құрсын Бала ауырмасын деп анасы отыр! Ертен ұрпақ көрмесе де тірі болсын деп!
Ваще бәрі жыныма тисе политика жайлы жазам!   

   Бес придел! Бардак!