Ирина Алегрова! 11 мамырда болған концерт!

Ирина Алегрова! 11 мамырда болған концерт!
жеке
блог

Салем ХАНЫМДАР мен МЫРЗАЛАР! Мына пост Ирина Алегроваға  арналмақ! Білсеңіздер концерті 11 мамыр күні Республика Сарайында өтті! Билет құны 5000 нан  20 000 теңгеге шейін болды!  Масқара ғой,біздің  қазақтар арқасында күн көріп жатқан сияқты.....

Ал концерт қалай өтті деп сұрағыларыңыз келіп тұрған шығар?........ Мен өзім бармасам да басқасынан естідім!  Маған лично оның концерті еш қызықсыз....... И для нее даж 10 тг жалко!  Шын айтам! Түк өнеріне де қызықпайм! Болған концерттен шыққан көрермендер канағаттандырылған жоқ, даж бетіне түкіргісі келді. Қазақтарды адам баласына қоспайтынын, бәрі де  1 ақ ауыз сөзбен айтты!

Концерт 40 минутқа кеш басталды..... Оны күткендей аз болғандай сахнаға агрессивная болып,жұлқыланып шықты-дейді!  Алегрова шықпай жатып концерт ұйымдастырушысы бәрін ескертті:уялы телефондарыңызды өшіріп тастаңыздар, видео,фото сьемкаға қатал запрет жасады,ол орындалмаса  концертті тоқтатса да Алегрованың өз әмірінде-деп жариялады!

Не керек концерт басталды! Сөйтсе алдыңғы қатарда отырған ер кісі аяғы терлеп кетсе керек аяқ киімін шешіп  отырыпты. Оны Алегрова көріп айғай салыпты - " У ВАС ЧТО ТАК ПРИНЯТО ЗДЕСЬ? Или тее может тапочки дать?". Что это токое? -Деп жынданып ұрсып жатқанда артқы қатардағы 1 адам ұялы телефонына суретке түсіріпті, сөйтсе оны Алегрова байқап қойды-   " Я ТОЛЬКО ОДИН ЯЗЫК ЗНАЮ, ТВОЮ МАТЬ"." ВЫКЛЮЧИ КАМЕРУУУУУ, БЛЯТЬ". РАЗВЕ ЭТО НОРМАЛЬНО? В ГОСТЯХ? ЧТО БЫ ТАМ НЕ БЫЛО?-десе керек!

Осындайдан кейін кім концертті жан тәнімен тындайды? Вошм еш кімге ұнамады!