"Өмір" - төрт әріп болса да, біз білмейтін сырлары!

"Өмір" - төрт әріп болса да, біз білмейтін сырлары!
жеке
блог
Сен мұны білесің бе?

1. Адам күніне орта есеппен 13 рет күлетін көрінеді.

2. Әтеш алдымен мойнын созбай шақыра алмайды екен.

3. Егер тіліңіздің түсі күлгін болса, ол «таза» деген сөз, ағарып тұрса, бактерия қабаты түзілгендігінің белгісі.

4. Қыздарға құлаққағыс - пияз турау барысында көз ашымас үшін сағыз шайнаған жөн екен.

5. Ең алғаш «SOS» дабылы әйгілі «Титаник» кемесінде қолданылыпты.

6. Жағымды затты көргенде адамның қарашығы 45 пайызға дейін ұлғаяды екен.

7. Бал асқазанда неге тез қорытылады? Өйткені оны аралар қорытып үлгерген.

8. Адам түшкірген сайын мидағы жасушалардың бөлігі азая түседі.

9. Әйгілі Харлей Девидсон мотоциклі 1903 жылы құрастырылып, оның карбюраторы томат банкісінен жасалыныпты.

10. Адамның сол жақ өкпесі оң жақтағымен салыстырғанда кішірек келеді. Соның арқасында жүрекке орын тиеді екен.

11. Атышулы «Титаник» кемесін құрастыруға 7 миллион АҚШ доллары кеткен екен. Ал ол туралы фильмді түсіруге 200 миллион АҚШ доллары жұмсалыпты.

12. Адамның тырнағы мен шашы өлгеннен кейін де өседі екен.

13. Тек екі жануар ғана мойын бұрмай-ақ артындағыны көре алады, олар - қоян мен тотықұс.

14. Ой еңбегімен көп шұғылданатын адамдардың шашында мырыш пен жездің құрамы көбірек болады екен.

15. Футболшы бір ойында шамамен 11 шақырым жүгіреді.

16. Ал ұзын кенгуру бір секіргенде он метрді артқа тастайтын көрінеді.

17. Қазіргі кезде өзіміз қолданып жүрген қаламсап 1945 жылдан бастап саудаға түсіпті. Сол кезде оның құны - 12 АҚШ долларына тең келіпті.

18. Жақсы қаламсаппен 50 мың сөзге дейін жазуға болады екен.

19. Америкалық Джон Уинтроп 1630 жылдың 25 маусымында, түскі астың кезінде тұңғыш рет шанышқыны пайдаланыпты.

20. Ең алғашқы граммофон пластинкасына Лайош Кошутаның дауысы жазылыпты. Бұл оқиға 1890 жылы тіркелген.

21. Напалеонның шәй кеселерінің бірі атақты италиялық содыр Калиостроның бас сүйегінен жасалыныпты.

22. «Роллс-Ройс» көлігінің бамперіндегі мүсіншенің құны 5000 АҚШ долларына тең екен.

23. Британияның империялық тәжінде тура 1783 жақұт бар екен, ал оның ішіндегі ең әйгілісі - «Африка Жұлдызының» салмағы 309 каратты құрайды.

24. Джон Кеннедидің тербеліп тұратын креслосы аукцион арқылы 442 мың АҚШ долларына сатылыпты.

25. Ежелгі Қытайда балалары ата-анасының туған күніне табыт сыйлаған екен. Бұл ең күшті сыйлық саналыпты.

26. Ал Персияда жас жұбайлардың тойына міндетті түрде шахмат сыйлау дәстүрі болған екен.

27. Қытайдың кейбір жазу машинкаларында 5700 белгі бар. Оның клавиатурасының ені бір метрге жуықтайды, сол себепті ең шебер деген қаріп терушінің өзі минутына ары кетсе, 11 сөз ғана жаза алады екен.

28. 1 долларлық купюрадан тұратын 1 миллион доллардың салмағы шамамен 1 тоннаға тең. Ал оны бір-бірінің үстіне жинаса, биіктігі 100 метрге жуықтайды.

29. Бір текшеметр ағаштан жарты миллион тіс шұқығыш жасауға болады.

30. Хамелеонның тілі денесінен екі есеге ұзын.

31. Қолтырауындар судың түбіне тереңірек бойлау үшін тас жұтып алады екен.

32.Коала аюы тәулігіне 18-22 сағат ұйықтайды және тамаша жүзе біледі екен.

33. Бактериялардың бір пайызы ғана ауру әкеледі.

34. Ал ақ киттің жүрегінің үлкендігі жеңіл көлікпен бірдей.

25. Елікті аңшыларға қарағанда, көлік жүргізушілері көп өлтіреді екен.

26. Африка пілі әлі күнге дейін қолға үйретілмей келеді. Тек Үндістандағы пілдер ғана адамның ырқына бағынған.

27. Егеуқұйрық бес қабатты үйдің төбесінен құласа да аман қалады екен.

28. Түйеге қарағанда, керік шөлге шыдамды келеді.

29. Кірпінің жүрегі сағатына 300 рет соғады.

30. Көртышқан бір түннің ішінде 100 метрлік жерді қаза алады.

31. Акула - бір мезгілде екі көзін бірдей жұма алатын жалғыз балық. Ол сондай-ақ судың 100 миллион бөлігіндегі қанның иісін сезе біледі екен.

32. Ит онға жуық, мысық жүзден астам дыбыс түрін шығара алады.

33. Дельфиндер бір көзін ашып ұйықтайды.

34. Мұнайдың бір ғана тамшысы 25 литр суды ішуге жарамсыз етеді.

35. Пошта қызметі тегін көрсетілетін әлемдегі жалғыз мемлекет - Андорра.

36. Саусақтың ізі сияқты тілдің ізі де қайталанбайтын бірегей болады екен.