Суреттерім қайда жоғалды? Ұрлаватсыздар ма?

Суреттерім қайда жоғалды? Ұрлаватсыздар ма?
жеке
блог

Салем Достар! Көп постарды көрдім,Осы "Жаужүрек,Мың бала" киносы жарнамаланды! Тамаша! Бірәзі көріп тастады,кей біреулері армандауда! Осы Массагетт қолданушылары жақсы жарнама жасады.

Көрерменнің алғашқы үш күнінде-ақ 1 млн. АҚШ долларына жуық қаржы жинаған отандық «Жаужүрек мың бала» фильмі рекорд орнатты.

Мен 8 мамырды Максимада көрдім,жұрттан қалмайық деп! Кешк 8-30 де барып 9-10дагы сиансқа билет вошм жоқ! Сонымен ең соңғы сиансқа билет алуға тура келді. Сонмен 3 жарым сағат Максимада сандалып журдік,уақыт өткізу мақсатымен. Әйтеуір 11-40 болды,урааа!!! Кірдік,главное ұқы қыспай ашық көзбен қарауды  ойладым.

Басты аянышты болды! Басты рөлді ойнаған жас бала!  1000 баланың ең біріншісі! Кинодағы аты Сартай болса, шын өмірде аты Асылхан Толепов, 1992 ж. мамырдын 21 де туылған. Жап жас бала! Біз болсақ журк 27ге келіп 1 гүліміз ашылмаған! Молодец дегім келеді Асыланға! 

Маааа, Жонғарлар СҰМЫРАЙ халық екен! Кино әдемі түсірілген, біздің Алматының табиғатын жақсы түсірген,таулы бөктерін, жазық даласын, таулар! Адемі,сөз жоқ! 

 

Зере суйкімді қыз екен! Бірақ,жыбырлап қашып кеткені ұнамады,әкесі мен Қорлан жоңғалар қолынан қаза тапты!

 

 

 

 

Нұрлан Әлімжен Қасым деген Зеренің ағасының рөлін сомдеды! Семіріп кткен сияқты!

Бұл суретте ол өлейін деп жатыр!

 

Мыныу қандай би екенін не понел?! Толе,Айтеке,Қазбек?!

 

Бірақ! Ең соңында Сартайдын өлгені обал болды!

 

 

Киноның соңы Зеренің дәу іші мен көтершен шыңырақ болды!

 

 

Мұқият көргендеріңізге рахмет! 

П.с. ұмытып барам, Айта кететиним,кинода бүкіл кыз айел адамдары бастарынан орамал,кемешек,тақия туспеген. Тек 1 момент,кино басында Сартайдын анасы жоңғар қолынан өлгенде,үйден жұлып алса керек,ормалсыз дода додасы шықан болды! Анау тағы 1 айел болды,кажется Зеренің анасы ау дейм,оның авторитетіне қарап төбесі ұзыыыыыыын кемешек киген!