Ішкі өмірді тазартып, жаңартатын - Ұлы Жеңіс күні!

Ішкі өмірді тазартып, жаңартатын - Ұлы Жеңіс күні!
жеке
блог

Келесі фотоотчет Ұлы Жеңіс күніне арналған!

voina Жолдас командирге сеніп отан үшін, алға басқан батырлардың жеңілмес күш-қуаты!
voina Жанұя түсінігін кеңейткен, өмір рахатының қыр-сырын ашқан өзіміздей азаматтар.  
voina Сенім... Жүректі тербеткен сәттер есте мәңгілікке сақталмақ.
voina Отаныңа хат жазуға не жетсін!
voina Жанұя махаббатын толығымен сезінген ... Қоштасудан ауыр сәттер жоқ шығар!
voina Анаға, жақын туыстарға .... Бір тамшы жас төгуден ешкім қашып құтылмас.
voina

Патриоттық сезімді шыңға шығарған... Жеңісті қасыңдағы жолдастармен бөлісу жүректі ең қызықты да жылы сезімге толтырмақ...

Отандастың әр бір қуаныш сезімін көзді жаспен толтырумен қарсы алу ... Жанұяны еске алу! 

voina Әкемен баласы арасындағы маххабат, менің ойымша, ең берік әрі мықты... Дененің барлық мүшесін күшпен толтыратын тәрбиелі маххабат сезімі !
voina Бақытты сәттердің бірі.
voina Бұл суретті сақтаған адамға мыңда бір алғыс!
voina Ұлы Отан соғысында салдаттардың 20%-ы мусылман халқы екенін ұмытпаған жөн... Діни сенімдері әр түрлі халықтың біріккен сәттердің бірі !
voina Мәңгілікке есте сақтаумен жүректі тербете еске аламыз!
voina

Еш уақытта, қай ғасыр болмасын біз және біздің ұрпақ Ұлы Жеңіс күнін батырларды еске алумен өткіземіз... Алғыс айтудан шаршаған адам бұл өмірде кездеспес!

Кей сәттерде өзімді сол қайғылы жылдарға жібергім келеді. Өйткені сол кездегі адамдар отанға деген, құрбыға деген, қыз жолдасқа деген Маххабаттық сезімнің шын мәнісін түсінген бақытты жандар!