1941-1945.kz Алғысыңызды қалдырыңыз

1941-1945.kz Алғысыңызды қалдырыңыз
жеке
блог

«Алғыс кітабы» — бұл не?

Бұл жерде тарихи шайқастар мен аталарымыздың аңызға айналған батырлығы жайлы әңгімелер жазылмайды. Соғыстың хронологиялық мәліметтері, тарихи оқиғалар жылнамасы мен 1941-1945 соғыс жылдарындағы өмір жайында да жазылмаған.

Мұнда, бұл беттерде, әркім өзінің отанын қорғап, елінің тыныштығы үшін, ұрпақтарының жарқын болашақ үшін шайқасып, фашизмнен аман алып қалғандарға деген, шайқас алаңында қалып қойғандарға деген, ата-әжерлері, жақындарына деген алғысын, пікірін, тілектерін қалдырып кете алады.


Жоба туралы

Бұл жоба ата-бабаларымыздың батырлығы мен ерлігі үшін алғыс ретінде жасалған. Олар бірліктің, ауызбіршіліктің, туған жерге, туған елге деген махаббат пен адалдықтың арқасында жеңіске жетті.

Жоба коммерциялық бағытта жасалмаған. Саясатқа да қатысы жоқ. Кез келген ерікті қолданушы мұнда әртүрлі формада өз пікірін қалдыра алады. Жоба авторлары ешқандай пікірді түземейді және ешқандай пікірге жауапкершілікті алмайды.

Біз, жоба авторлары, осы жоба жайлы басқа да интернет-ресурстарға ақпарат таратқандарыңыз үшін алғысымызды айтамыз.

 

 

 

1941-1945.kz сайтына сіз өзіңіздің ұлы отан соғыс ардагерлеріне деген алғыстарыңызды, тілектеріңізді, ой пікірлеріңізді жазып қалдырып кете аласыз. Жақын арада қазақ тіліне аударылып қалар...