Туған иістей иіс болмас :)))

Туған иістей иіс болмас :)))
жеке
блог

Массагеттің сыртынан сығалағаным болмаса, мұнда жазбағалы да көп болыпты ғой... 

Осы өмірде дейм да... Адамға жағатын нәрсе бола ма екен?! 

Жұмыста ғимаратты күзететін төрт күзетші бар, біреуі орыс. Сол орыс кезекшілік еткен күні бірінші қабатты қолаңса иіс жауып тұрады. Орыстың өзіне тән иісі. Жанынан өтсем, ішкі ағзамның бәрі көтеріліп, аузымнан шығып кетердей болады.Жуынбай ма, бірдеңе.

Көрші кабинетте отыратын тағы бір орыс әріптесім бар. Жасы қырықтар шамасында. Оқыған, мәдениетті екені көрініп тұрады, талғаммен киінеді. Өзі бөлім бастығы. Сол аққұлақ біздің кеңсеге кірмесе екен деп тілейтін болдым. Оның да үстінен "хош иіс" аңқып жүреді. Бұрқырата сепкен одеколонымен араласқан сасық иісі сізді де өмірден түңілтіп жіберер еді. 

Соңғы күндері орыстардың үстінен біртүрлі иіс шығатынын жиі байқап жүрмін, әлде орыстан басқа ұлт көрмей жүрмін беее, оЧм солай енД. Орыстарды сол үшін жек көріп кетем.

Бүгін тоқтатқан таксиімнің рөлінде орыс отырды. Басты мақсат - екінші нүктеге жету болғандықтан онысына назар аудармастан, алдыңғы орынға жайғастым. Менен кейін мінген қыздың машина ішінде темекі шегуіне қарсы болды. Орыстың өзінің айтуынша, иіске аллергиясы бар екен, мейлі темекі түтіні болсын, мейлі духи болсын, мейлі тамақтың иісі болсын. Аллергиясы дәл осы мезгілде, көктемде қозады екен. 

Өзінің иісіне қалай шыдап жүр екен деген ойға қалдым...