Жас жұбайлар!!!

Жас жұбайлар!!!
жеке
блог

Сәлем достар!!!!

Бүгінгі постымды інішегіме арнаймын! Сестренкам,қарындасым көмектеседі деп үнемі жазамын! Қарындасымның атын атауға уақыт келіп қалған сияқты)))) Ол МАССАГЕТТЕН кетіп қалған болатын,белгілі себептермен(((. Соны қызық көріп мен кірдім, пока ұнаған сияқты! Көп пост темаларын,идеяларын Рабик айтады,подсказка береді,қателерімді жөндейді!  Сонымен любимый қарындасымның аты РАБИҒА! Рабик/Патрик деген атпен белгілі)) Рабиға соңғы постында ағасың тойы болатының айтып кеткен болатын,естерінде болса,аты ЖАСЖҰБАЙЛАР! Түсіндіре кетсем Рабиктің ағасы маған да туысқан,ол менің інім болып келеді! Сол посттын қорытындысын жасауға маған аманат етті) Ендеше кеттік ДОСТАР!!!!   Інімнің аты ЖАРАС,келінімнің аты Айжан болды!  Келінім енді мошная такая! Оны каз суретін ілем!)))

 Мошный ма????? Өзім көргенде ауызым ашылып біраз тұрып қалдым))))))))  Сразу айтам беременная емес!!!! 

Енді гулянкада түскен суретерді жариялаймын!

Все ХАНА тее інішек!!!! Бойдақтық күндер мен түндермен ҚОШ айтысы бер!!!!

Енді Айжан Жарасқа аманат!!!!

Мұсылманша некеге де отырды!!!! 

Бұл кездей соқ сурет болғанмен,бұл рас))))))) Кеш болса да рас болады)))))) Так келесі сурет.........

Мына суретте ол оны іздеуде!!! Қайда кетті бар еді ғойййй))).... Жоқққ оны Айжан алып тастады)))))

Ұшты Ұшты көгершін ұшты)))) Армандарын орындалсын!!!

Ұшты,Кетті,бітті!!!! Ойлаш 2 көгершін 5000тг!!!!! Сол суретке түсу үшін!!!!

Ол 5000тг ойлап тұрған бұлар жоқ!!!!! РИЗА екеуі!!!!! Бақытты болыңдар!

Келесі постымды күтіндер,банкет жайлы жазым))) 

Суреттерді түсірген Рабик! Профи фотогров болғысы келіп жүр!