♥ Ойламайын дейді...

♥ Ойламайын дейді...
жеке
блог

Кейде орынды-орынсыз тәкаппарлығымыз ұстап қалады. Түсініспеушілік содан шығады. Адамдар ештеңеден қысылмай, кез келген жанға не ойлап тұрғанын ақтара салатын болғанында ғой...

♥ ♥ ♥

Ер жігіттің бойында ер азаматқа тән қасиеттер жеткіліксіз болғаны қиын. Ертең біреуге қалай әке болып жарытады?

♥ ♥ ♥

Ойламайын дейді. Өзін барынша әрнемен алдап бағады. Біреудің бақыты жалғыз өзінің ғана қолында тұрғандай болады да тұрады. Басқалар қайдан ұқсын?!

♥ ♥ ♥

Махаббат дейтін тек соқыр сезіммен сүйіп, дегеніне көну емес. Тамақ, төсек, тазалық ұстап тұрады деуші еді білетіндер...

♥ ♥ ♥

Білім қуып, қызмет қылып жүргеніміздің құны қанша? Жақындарымыздың мұқтажына жарай алмасақ... Күнарадан байланыстырып тұратын сымсыздар барына тәубе. Бір үйдің үлкендерін мейірімге бөлеп отыруымызды нәсіп ет!

♥ ♥ ♥

Кітап оқымайтын адам... адам емес шығар. Тыныштықта дауыстап көркем әлемге енуден артық ләззат жоқтай.

♥ ♥ ♥

Басқаның бәрін ұмытып, айналаны түгелдей реттеп, шаршау арқылы демалуға болады. Ол демалыстың рахаты бөлек...

♥ ♥ ♥

Демалыста бітпеген шаруа көп болса да, жақыныңмен бірге пәлсапа соғып, суып қалған шайды сораптап отырып таң атырғаннан асқан рахат бар ма?

♥ ♥ ♥

Сіз не ойлап отырсыз?