9 май!!!!

9 май!!!!
жеке
блог

Достар!!!! (кімде жүрек  бар)! 
9 май, ұлы мейрам, День Победы! Барлықтарыңызға кеңес беремін))!!!! Ар қайсыларыңызға бар жоғы, ну хотя бы 5 қалампыр гүлін (гвоздика) сатып алып 5 ветиранға сыйласаңыз (тек қана олар емес,сол кезде қызмет еткен,тылда болған). Сыйлаңыз: аялдамаларда, транспорттын ішінде, дүкендерді арнайы араласыңыз да, вокзалда болсын, тіпті көшеде көрсеңізде артық болмас. Қалтаңыздағы жоқ дегенде 500 тг аяайсыздар ма? Жалғыздықтан өшкен көз жанарының қуанышын көру үшін....... Аямаңыз!!!!  

Құрбы таныс  қызым вконтактіде өз стенасына жазыпты....

Через минуту, когда мы уже сидели на лавочке, аташка подошел к нам, и попросил сфотографировать его медали. Боооже,я не могу передать, что я чувствовала в тот момент. Дама его сердца помогала нам (это даже на фотографии видно). У него такие глаза добрые-добрые. Он даже тросточку убрал, и встал по стойке смирно. Я аж расстерялась. Он один из немногих, оставшихся в живых ветеранов. Я была рада,что мы встретили его в этот день. Спасибо вам за то,что вы для нас сделали.

 

Расында да...... Достар ойланайық!!!!!  Қолымыздан келгенін жасайық! Ол ата-апаларымыз болмағанда.......... Қазір дәл осылай жер басып жүрер медік? Мен ҚАЗАҚПЫН деп көкіректі керер медік????????