Ғалымдық – үлкен мақсат нәтижесі

Ғалымдық – үлкен мақсат нәтижесі
жеке
блог

«Біздің бақытымыздың оннан тоғызы денсаулығымызға байланысты» демей ме, неміс ойшылы А.Шопенгауэр. Денсаулығы нашар адамға табыс та, байлық та, марапат та, мансап та қажет болмай қалады. Өйткені ол мазасыз тірлік кешіп, ең басты байлығынан айырылған жан. 
Шынында, табиғаттың ең қымбат жемісі – дені сау адам. Еліміздің денсаулық сақтау саласында талай тәжірибелі, дарынды, жаңашыл, білімді кәсіби мамандар қызмет етіп жүр. Олардың арасында әкелі-балалы дәрігерлер де бар. Солардың бірі Әділжан. Оның алғашқы ұстазы, кеңесшісі, бағыт берушісі, тәжірибесімен бөлісуші өз әкесі торакальдық хирург Бауыржан Әлбазаров. 
Хирургия саласының ішіндегі сан тармақты бағыттарды зерттей келе ол торакальді (латын сөзінен аударғанда «кеуде клеткасы» мағынасын береді) хирургиямен айналысуды қалады. Бұл бағыт еліміздің медицинасындағы енді-енді күш алып дами бастаған бағыттардың бірі. 
Әділжан 2000 жылы С.Д.Асфендияров атындағы Қазақ мемлекеттік Медицина университетін тәмамдаған кезде бұл салада мамандардың жеткізіліксіз болғаны да рас. Астанадағы «Ұлттық Ғылыми медициналық орталықтың» кардиолог дәрігері Әділжан Әлбазаров әртүрлі жүрек ақауларына қан жолы тетігін орнату, әрқилы формадағы жүрек кеселдерін хирургиялық емдеу, қолқа қақпақшасы мен негіздерін қайта жасауда бірнеше операцияларды сәтті жасаған маман. Бұл жетістікке ол талай ізденістермен жетіп отыр. АҚШ-тың Мериланд Университетінде білім жетілдіріп келген соң, әлі де медицина ғылымы саласында алмақ асулары бар екенін түсінді. Сөйтіп ол 2003-2007 жылдары Мәскеудің А.Н.Бакулев атындағы жүрек-қан тамырлар ғылыми Хирургия орталығында аспирантурада оқып, медицина ғылымының докторы, профессор М.М.Алшибаяда кандидаттық еңбегін қорғап шықты. 
Бұл жауапкершілікті талап ететін, адам бойындағы ең күрделі де, маңызды жүректің дәрігері болуға да өзіңе сенімділік қажет. «Табыстың бәрі байлыққа әкелмейді. Байлықты басыңдағы жинаған білімің деп түсінемін. Оны ешкім тартып та, ұрлай да алмайды», - деді дәрігер. 
Әділжанның әріптес оннан аса шәкірттерінің бірқатары аймақтарда кардиоорталықтардың жетекшілері. «Мен үшін қызметіңе адалдық, еңбекке қабілеттілік, жауапкершілік өте маңызды», - дейді дәрігер. Әділжан бала кезінде космонавт болып, шексіз ғаламға саяхаттауды армандады. Өсе келе әкесі секілді дәрігер боп, айналасындағы адамдарға көмектесуді маңызды деп түсінді. Бос уақытын дүниежүзі тарихын оқып, тану қызығушылығына арнайды. Ал арманына келсек, ол да ізгілікке негізделіпті. Болашақта жүрек кеселдерін емдеуге жәрдемдесетін қор ашып, қайырымдылық іс-шараларымен айналысу... 
Күрделі де өзектілігі әрдайым жоғары салада өзіне деген сеніммен қызмет етіп жүрген Әділжан әлі талай жүректерді емдемек.