Бизнес

Бизнес
жеке
блог

  Қайырлы  күн, Массагет!!  Қазір   көптеген  адамдар  өз  бизнесін  ашқысы   келеді.   Бизнес  (ағылш. business  - кәсіпкерлік)  адам   баласының   табиғи  қасиеттеріне,  біліміне негізделіп,  кез  келген  істен  кіріс  кіргізуге,  өзінің   рухани  қажеттілігін  қанағаттандырып  отыруға  мүмкіндік  береді.   Бизнес қоғам  мүшелерінің  сұранысын,  ұсынысын  есепке алып,  экономикалық  жүйелерінің  барлық  саласын  дамытуға,  халық  игілігіне   жаратуға,  көмек  көрсету  нәтижесін  береді.

  Қазір  барлық   қалалар  да  арнайы  бизнес оқулар  бар,  бизнес  ашқысы  келгендер  оқуға  жазылып   оқып бітіріп шығу да. Ал  егер  үлкен  оқуға  уақыт  тапшы  болса  бизнес  курсқа  жазылуға  болады.  Мәселен, бір  адам  бизнес  курсын  оқып  шықса,  ол  әрі  қарай   мақсат  қойып,  бизнес жоспар  құрып,  ойлаған  ісін  бастай  беруге болады.  Бизнес жоспар  дегеніміз - бұл бизнестің  жан - жақты  дамудың сипаттамасы.  Онда  бизнес  туралы ақпарат, қаржылық талдауы, маркетингтік  жоспар және қызметкерлер  бойынша  жоспар  жасалу қажет.  Қазір  әлеуметтік  желілер де   бизнес   атты парақшалар   ашылып,  адамдар    көптеп   тіркеліп  жатыр.  Ол  парақша   өз  бизнесіңді  ашуға   септігін тигізеді.

  Егер  де  өз  бизнесіңді  ашқың  келсе,  алға  қойған  мақсатың  айқын  болсын. Сен сонда  көздеген мақсатыңа  жете  аласың!!  Армандарымыз орындалсын!