Қазақтарды дүрліктірген "БОРАТ"

Қазақтарды дүрліктірген "БОРАТ"
жеке
блог

Қазақтарды дүрліктірген "Борат", 2006 жылы жарыққа шыққан, туристерді Қазақстанға алдастыру,еліктіру мақсатында болған сияқты! Ол жайлы  Tengrinews хабарлады,және МИД(министр имиграционных дел)республика жайлы Ержан Казыханов. «Кино шыққалы бері Қазақстанға виза алушылар көбейді, көлемі 10 еседен асты)))). Ол біздер үшін үлкен жетістік!»- деді министр. 

                                  

 


Казыханов тағы да айта кетті, АҚШ-та турфирманың бірі сол фильмді көргелі бері  "Борат-тур" Қазақстанда деген тур ашты. «Боратқа алғысым шексіз,туристерді Қазақстанға еліктіргені үшін», - деп чиновник мәлімдеді. 

Фильм «Борат»:Американың Қазақ халқына мәдени шолу, Борат Сагдиев жалған қазақ журналисті ретінде таным ал болған. Басты рөлді британ елінің комигі Саша Барон Коэн сомдаған. 

 

 


Кинода, қазақтардың және өзге де ұлттардың атына кір келтірер, орынсыз қалжындарға толы. Қазақстан басшыларын негативті реакцияға толтырған болатын. Дегенмен, кейін басшылар бұл фильмді Қазақстан үшін жақсы жарнама екенін мойындады. Казахстан Президенті  Нурсултан Назарбаев айтты,  "Боратқа" қалжынмен қарау керек. Сол кездегі мәдениет министірі Ермухамет Ертысбаев фильмді Гогольдың "Ревизор" пьессасымен салыстырды, түсіндірді,  " XIX ғасырдағы төрешілдерді таң қалдырды, бірақ уақыт келе ол орыс классігі аталды". 



Ссылки по теме 
Ержан Казыханов благодарен Борату за фильм о Казахстане - Tengrinews, 23.04.2012 
Казахстан потратит 10 миллионов долларов на борьбу с Боратом – Lenta.ru, 17.05.2007 
Назарбаев призвал всех посмеяться над "Боратом" – Lenta.ru, 22.11.2006 
Казахстанский министр культуры сравнил Бората с Гоголем – Lenta.ru, 21.11.2006 
Назарбаев научит Буша отличать "реальных" казахов от Бората Сагдиева – Lenta.ru, 13.09.2006 
Казахстан засудит комика с MTV – Lenta.ru, 15.11.2005