Эфирде - жаңалықтар

Эфирде - жаңалықтар
жеке
блог

 

 Армысыздар!

Эфирде «АйнаТВ» жаңалықтары.

СтудиядаАйнабек ТВбеков.


1. Бүгін «Алаш медиа тобында" Ұлыстың Ұлы күні тойланып жатыр. Кеше кеш қарая аулаға киіз үй тігіліп, бүгін таң ата сахна жасалды. Аулада дастарқан жайылып, ұлан-асыр той өтті. Ұжымды құттықтауға «Тұран», «Алдаспан», «V-Алем», «Алашұлы» топтары мен Еркін Шүкіманов, Роза Әлқожа, Ермек Қанатұлы, Мұрат Әбуғазы, Саят Нұрғазин сияқты орындаушылар келді. «Ғаламарт» шығармашылық ұжымы мен шебер Құлментегілер ұлттық бұйымдардан көрме ұсынды. Мереке құтты болсын!

Оркин Абдрахманова

12.04.2012 16:32

Әсерлі, өз басымнан өткізгендей болдым ғой

Меруерт Көпжасарова

12.04.2012 23:12

 Әттең, бір-екі күн ертерек жазылғанда ғой. Барғым келіп тұрғаны-ай...  

2. Өткен аптаның басты оқиғаларының бірі – өтірік айту туралы эстафета. Оны арамызда өз өтіріктерінен өлердей қысылып жүрген Қарлыға бастады. Ал бір кездері жасаған күнәсін мойындау жөнінен Қайыржан алдына жан салмады: «Досымның шкафы болса дисктерге толы ғо, Көзім ГТА2 дискісіне түсіп, әлгі досым ай қарап жүргенде ышқырыма тықтым дискті.» «Айна ТВ» қолының сұғанағы бар блоггерлерден сақ болуды ескертеді.

 

Жаркын Тусупбекулы:  

не дейді Құдай-ау!

«Айналып келгенде мұның бәрі – халқымыздың даралығы мен дарқандығы. Солай ма, Баха?»

                   Зейнеп АХМЕТОВА, "Бабалар аманаты" кітабынан үзінді.

Бақытжан Жолдасқызы

13.04.2012 13:36

Құптаймын!

 

3. Өткен күндері Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың махаббатын ұлықтауға арналған мереке болды. Порталда ғашықтыққа арналған талай блог жазылды. Талай мөлдір сезімдер жария болды. Осы мезгілде «Титаниктің» 3D форматтағы нұсқасының көрсетілуі мерекеге әр келтірді. Біз түрлі оқиғаларды сараптай келе, Жарқын мен Нұрмұхаммедтің «Титаникке» қол ұстасып бірге барып, соңғы қатарда құшақтаса отырып тамашалауын ең үздік махаббат оқиғасы деп таныдық.

 

Жарқын (13:19) :

Титаник айсбергке согылганда Нырмык шынгырып устіме шыгып алды)

 

Болат Мұхтар

15.04.2012 23:00

бас істемегесін қайтесің 

 

Айгүл БОЛАТХАНҚЫЗЫ

13.04.2012 22:44

Біздің жақтың тәтті бауырсағы ғой))))))))).

 

Сания Аринова (немесе Алматының Саниясы)

15.04.2012 18:36

Күшті!!!істеп көру керек..

 

Сәния Қуанқызы

13.04.2012 09:22

менің де біреуге ғашық болғым кеп жүр)))))))

 

Ернар Бекен:  

Жалпы қазақта: "Көпір астында көт түйістіру" деген мәтел бар ғо )))

 

 4. Әлеуметтік желілердегі жаңалықтардан аз-маз:

Айнара Байжан ‏ @AinaraBaizhan: 

@massaget_kz -тегі ардақтыларымды көріп, бір жасап қалдым! @AkZere @ushkin @GazizaUzak @ArnovaSania @MBotik @kukenov @Aikonanur бәрін-бәрін!

Facebook-тен:

Ернар Бекен:

Крутой екендігімді ресми түрде барша жұртқа мәлімдеймін (с) Игорь Крутой.

 

Жаркын Тусупбекулы:

15 адам әрі, 16 адам бері атпен шауып жүргендей көрінді...

 

Meruert Sagindykova сказала:


Кейде сабыр керек екен адамга, сабыр керек..

 

5. Хабарымызды «Жауабы жоқ сұрақтар» айдарымен жалғастырамыз.

 

Асет Ата баласы

15.04.2012 16:04

өшіре беретін болса неменеге жазамыз?

 

Салтанат Бегісбек

15.04.2012 17:20

 Сіз неге жылайсыз?(((     

 

* Meirzhan

15.04.2012 23:01

Аида деген 5 тіл білем деген кісі ме?

 

6. Осы аптада Бір сәт – бір әңгіменің депрессиясы көпшілікті алаңдатқан болуы керек. Ұзынқұлаққа сенсек, ол күйзеліске түскен, арақ ішкен, Сейфуллин даңғылының бойына жұмысқа шыққан.

Біз Бір сәт – бір әңгіменің өзінен мұның сырын түсіндіріп беруді сұрадық.

 

–       Айжан, саған не болып жүр?

–       Блог жазуға құлқым мен ойларым жоқ, олар да мені тастап алысқа сапар шегіп кетсе керек... Барлық жазбаларды оқысам да пікір жазуға біртүрлі қорқам, себебі "Айна тв"  бар ғой :) Қалжың ғой, бәріне уақытым жетпей кетеді.

–       Сені арақ ішеді дейді... «сниматься» етеді дейді...

–       арақ ішкенімді біреу көріппе не? қайда барғанымның саған қатысы не? и ваще маған араласпаш

–       Рахмет, Айжан!

 

Жанат Ахметов

16.04.2012 16:28

мен оның тәрбие көргендігіне және ақылдылығын сүйіп едім

 

Гүлмира Сайлыбаева

16.04.2012 13:52

бұл негізі шын болған оқиғама ????

 

Айжан kerbez

16.04.2012 12:53

әрине жарнаманы қажет етпейді, фактіні дәлелдемеңіз)

 

Салтанат Бегісбек

16.04.2012 17:03

Бәрі айтарға оңай, тек басқа салмасын дейік. Білгішсініп айту да қиын қазір.

 

Жанат Ахметов

16.04.2012 12:38

Көп сұрақтардың жауабын беретін жандар қайда??? осылай жалгасса жағдай қиын болады ғой

 

Сматуллаева Айгерим

17.04.2012 10:14

Қандай ақылды қыз! Махаббатын бұлайша құрбан ету екінің бірінің қолынан келе бермейді!

 

7. Хабарымыздың соңында «Суретте кім?» айдары.

 

 

Мейіргүл Оңғарова ұшқын

16.04.2012 16:45

тадада-дааам ) сиқыр -миқыр

 

Сматуллаева Айгерим

17.04.2012 11:52

Жеп қойғың келеді иа!?

 

* Meirzhan

12.04.2012 19:44

Суреттегі жанар мягко айтқанда мұңлы


Марал Ерман

18.04.2012 22:15

Мұндай костюмде көремін деп ойламаппын) Шынында жарасады екен! Шымқалалықтар жылы қарсы алғанына сенімдімін!

 

Асылбек Беделбеков

14.04.2012 22:07

 тырнагыныз осіп кетіпті го

 

*** AKA ***

15.04.2012 20:44

Ол - Розатай!

 

Самбо КАБ

18.04.2012 11:23

Дәл солай ма....... Тошна ТОШНА  

 

Жаңалықтарымыз аяқталды. Хабар күтіңіздер!