В пятницу тринадцатого))))))

В пятницу тринадцатого))))))
жеке
блог

   Сәлем достар!!!! Сезген боларсыздар, әңгіме мини массагет пати туралы болмақ...) Сонымен, мен емес, күнделігім сөйлесін:

...Нағыз әсершіл, сезімтал адам шығармын. Жаңа таныстықтар, жаңа кездесулер маған үнемі ерекше әсер қалдырады. Бүгінгі кештен де ерекше әсер алдым. Виртуалда көрген бөлек, шын өмірде көрген мүлдем бөлек екен..Патиге бармас бұрын, «ешкімді танымаймын», «ыңғайсыз» дейді ішімнен біреу. «Барсаңшы, қызық қой, жаңа таныстықтардан, жаңа кездесулерден қалмаймын дегенің қайда?» дид ішмдегі тағы біреу. Әйтеуір, не керек, сол екі ойым төбелесіп, ақыры баратын болдық... Қасымда Қаламқас құрбым бар. Таксиден түсе бере, Қаламқасқа «біз сегіз минут кеш қалып келеміз» десем, ол күледі.)))  Шынында да, шақырылған жерге өлдім дегенде жарты сағат кешігіп жүретін адам, «сегіз минут» туралы айтып тұр, мүмкін қатты қобалжыған болуым керек.)) Негее??? ))) білмим ғо :)

    Сөйтіп, Венецияға келдік.. Если что хабарласыңыздар деген ғой, соған звандап: - Әлоу, массагет, біз келіп тұрмыз, қаяқта жүрсің дедім?:)))) Сөйтсек, енді келе жатыр екен..)

Біразын уже танып тұрмын...(Хе-хе.. бірақ олар мені танымайды, әзірше..))):) Ең бірінші көргенім Айжан болды.

- Айжан Нұрланқызы деген сіз ғой? Мен Меруерт))

- Иә, қазір өзгеріп кеттім «бір сәт – бір әңгіме» болып. (Оны да білемін))):)

    «Жылқы кісінескенше, адам баласы сөйлескенше» демекші, ә дегенше бәрімен танысып, сөйлесіп үлгердік. Әдемі пиццалар келіп жатыр...) Жырқ-жырқ етіп, суреттерге түсіріп жатыр..) Сонымен сөз кезегі бізге де келіп жетті.. Сөйтсем, кейбіреулері мені Pearl of Caspian Sea деген атпен таниды екен..)))) Әйтеуір, Басындағы қобалжу, ұялу, ыңғайсыздану деген сезімдер уже жоқ. Бір үйдің балаларындай отырмыз :))))

- Ағылшын тілі мен француз тілін қатар оқып жүргендіктен бе, көп жаза беруге уақытым болмайды...

Жалғас Ертай: - S’il vous plait, - демесі бар ма. (Жалғас Ертай французша біле ме деген сұрақ??))):)

-  «Мен ол жақта ешкімді танымаймын, ұяламын, ыңғайсыз» деген сұрақтар мазалап жатса, қам жемеңіздер» деген сөйлем менің келуіме түрткі болды.

Анара: - Айттым ғой сендерге)))))))). (Анара, Мәләдес! Осы сөйлем мені тура Венецияға алып келді:))))

 Содааааан қызық, мафия ойнадық бәріміз)))...

     Есімде қалған қызықтарды қысқаша баяндап өтейін: Қайреке тура авасындағыдай екен. :))) Әзиз ағаның сайтқа не үшін кіретінін біліп қалдық. Сәкен ағам үндемей отырған мафия екен.) Қаламқас пен Айжан «өлді» де қалды қарап отырмай ))). Өлген адам сөйлемейді.))) Назерке мафияны джындыыы ойнап қояды екен, не айтса да сеніп отырдым)). Айда жазбалары қандай болса, өзі де сондай күшті қыз екен, келгеннің бәріне «Привеееееті» үзілмеді.))) Жалғас Ертайдың қалай күлетінін білдік. Бұқақа ма қалай еді, жоқ уақақа сияқты :)))) ну примерно осылай енді)) Ғазизаға қарасам, Прага туралы жазбалары есіме түсті, ашық мінезді, тез тіл табысқыш, аппақ қыз екен.)) Сәнияның күлгені ұнады, бүткіл болмысы сондай, ашық, ақ жарқын секілді.)) Мейіргүл мафия басталмай тұрып, «қой, очкиімді  алайын»-деді.))(Бәрінен бұрын Мейіргүлмен презентацияда танысқам))) Нәзира: «Жатақхана – жалқаулыққа апаратын жол».(Ертеңнен бастап жатақханадан шығамыз десең ә)))):) Ал Анараны гитарасымен, шляпасымен күтіп едім:))) Қаламқас маған: - А.Б. деген не? - Ей, тсс, не деме. Айнара Байжан ғо. Саған қарама қарсы отырған қыз.)) Рабик Патрик пен Айкерімнің әңгімелері өз алдына бір төбе, әңгімені енді жібереді екен)) Розатай менің ойлағанымдай. Ашық мінезі адамды өзіне баурайды. Өзі емес, блогы  сөйлеп отырғандай))) Тағы да Марал Ерманмен, Мадленмен таныстым)

    В обшым, кімнің қалай күлетінін, кімнің кім екенін біліп келдік:)) Бізге кештің ортасынан кетіп қалуға тура келді.(( Барлықтарыңыз маған қатты ұнадыңыздар!.. Керемет... Сіздермен танысқаныма мен шын қуаныштымын! (Кеш деген енді, айтатыны жоқ, күшті өтті. Барлығы да өте қонақжай, мейірімді жандар, өз орталарына жылы қабылдады. Осындай кештің себепкері болған Айдаға рахмет айтамыз.))