Ән жолдау!!! Сәния Қуанқызына!!!

Ән жолдау!!! Сәния Қуанқызына!!!
жеке
блог

Бүгін шаршап шалдығып, діңкем құрып тұрған. Енді отырып, телевизорды ашып қалсам, МАССАГЕТ ТВ музыкалық телеарнасы болып жатыр екен. Тіпті, сүйікілеріңе ән жолдауға болады деп жазылып тұр екен.

Теледидарға жақындап қарасам,мына МАССАГЕТ ТВ каналының жүргізушісі әлгі  Мейіргул Оңғарова Ұшқын деген қыз екен. Өзі жылы жүзді көрінсе де, баяғы сол «қатаң стилді іскер адамға» ұқсап киініп алыпты.)))))))))

фф

 Сонымен не керек  соткамды алдым да, жүргізуші қыз Мейіргулге тікелей эфирде звондадым:

-       Алло! Бұл  МАССАГЕТ ТВ музыкалық тележобасы ма екен?

-       Ия, Сізді тыңдап тұрмыз! Аты-жөніңізді айтып өтсеңіз. Кімге ӘН жолдайын деп едіңіз?

-       Мен Игіт Аслан боламын. Өзімнің сүйікті қызым Сәния Қуанқызына ән жолдағым келіп отыр.

-       Айта беріңіз, қандай ән, қандай мақсатпен?

-       Махаббатымыз Асқар таудай болсын деп, «ТАУ ТАУ сезім» әнін  қойып берсеңіз. Жаным Сәния, мен саған осы әнді арнаймын.

-       Сіздің ұсыңысызды міндетті түрде орындаймыз. Ал Құрметті көрермендер Игіт бауырымыздың ұсынысымен Бүркіт пен Аишаның «ТАУ ТАУ сезім» әнін ҚАБЫЛ алыңыздар!!!

 

"Осы Беркут пен Аиша секілді Сәния екеуміз шетелде дем алып жүрсек қой!" - деп терең ойға шомылып кетіппін ))))))))))))))))))))))))))))