Күлкі күйзелістен құтқарады

Күлкі күйзелістен құтқарады
жеке
блог

Өмірдің өзі – трагедия мен комедиядан тұратын театр ғой, бұған қоса, анекдоттың өмірден алынатыны тағы бар. Прикол – өмірді жадыратар құрал.

Мына жерде өз арамыздан алынған «анигдоттар» бар. Кейбірі шын, кейбіріне көркемдік бояу жағылған.

 

1)

 

Нырмық:

–       Серік Жұмабаев микроблогқа «жүзге келгендердің соткасының нөмірі бар ма» деп жазып қойыпты:)

Жансая:

–       Сотка деген жоқ, жай нөмір деді.

Нырмық:

–       Сотка дей салайық та не.

 

2)

 

Жарқын:

–       Назерке, «АйнаТВ» деген жоба ашамыз, сен соны жүргізесің.

–       Сонда мені ауылдағылар теледидардан көре ме?

–       Жоқ, просто гамбюдірдің ішіне саламыз.

 

3)

 

Saken Kykenov (10:08) :

"Соғыс кезі екен. Болатбек, Әзиз, Жарқын, Арман төртеуі окопта жатыр екен. Фашистер жақындап қалыпты. Болатбек «давайте атайық, уже раздражает» деп нербінишит етіп, паникаға салыныпты. Сонда Арман «асықпай ұйымдастырып жіберейік» деп, телефонын тере бастапты. Әзиз қараптан-қарап, «Жәзөка естіп қоймасыншы» депті. Өзімен-өзі футбол ойнап отырған Жарқын «маған бәрібір, болар іс болып қойды, енді ешкімнен қорықпаймын, фашистер қа..м жемесін» депті. Сәкен ол кезде «құдай берді» деп танкистердің арасында жүрген. Осы кезде Назерке де окопта болған. Бірақ ешкім байқамай қалыпты. Нырмық «қойыңдаршы осындайларыңды» деп, соғысқа бармай қойған.

 

4)

Berik Ashimov (10:01) :

Бір күні Болатбек рипартаж жасауға шіркеуге барыпты. барса, православный поп кадилосын ары-бері тербетіп, түтіндетіп жүр екен. оны көрген Болатбек - Мущщина-а, мущщина-а, у вас сумачка гарит - деген екен.

 

5)

Болатбек:

–       Берік аға, бүгін «Эмерсон» компаниясының бас директоры Йохан Вандерплаетсе баспасөз мәслихатын өткізеді.

Berik Ashimov (04.10.2011 17:50)

–       Вандер қалай етсе де бармайтын шығармыз.

 

6)

 

–       Осы «Алаш айнасында» бір ит үреді де жатады...

–       Жоқ, ол Құбаш қой, тоқтамай түшкіретін.

 

7)

Назерке мен Нырмық пойызда келе жатыр. Түн. Назерке:

–       Нағып маған смсті қате жаздың?

–       Қандай қате?

–       «Праваднйк» деп қойыпсың.

–       И-дің басы түртіліп кетті, а так норма ғой.

 

8)

Алматтың ойы:

«Упаковкада бәрі жақсы, жаман қағаз қайдан шығады?»

 

9)

Алмат:

–       Әлия апайдікіне тығып кеп жіберіп едім, вирустары шыңғырып, атып шықты, маған содан жұқты-ау деймін.

(Әңгіме флешка мен компьютер жайлы)

 

10)

–       Серік, сізді Жапонияда болған жер сілкінісін жақсы біледі дейді. Айтыңызшы, қалай болды?

–       Әд-де-мі болды.

 

11)

 

Тунгушпаева Маржан (22.09.2011 10:06)

–       Не болды? Исповедуйся, сын мой? Кто-то от тебя  залетел что ли, раз озіңді кінәлап жүрсің?!

Болат Мухтар (22.09.2011 10:07)

–       Я зря родился, отец мой!

Тунгушпаева Маржан (22.09.2011 10:08)

–       Не зря, сын мой, ты должен был родиться в этом мире, это решил сам господь бог, сын мой! Ты должен принести свои плоды в этом мире, сын мой!

Болат Мухтар (22.09.2011 10:15)

–       Но почему то мне никогда такие слова не помогают, отец мой!

Тунгушпаева Маржан (22.09.2011 10:15)

–       Тогда пошел на х…й, сын мой!

 

12)

 

Berik Ashimov (16:25) :


Армияда Болатбек взвод командирі болыпты. Содан, соғыс болып жатыр, олар окопта, жау шабуылдай бастапты. Бір кезде замы жүгіріп келіпті:
- Тауарыш камандир, враг наступает!
- А среди их кра-асивые есть?
- Никак нет!
- Тагда-а Агонь! Самый биспащадный Агонь!!! - деген екен Болатбек. 

 

13)

 

Мариям (18:10) :

Аудан әкіміне хат: 
"Сіздің ауданда шыбын-шіркей, құрт-құмырсқаның 2124 түрі бар. Қорық өсімдіктер дүниесіне бай. Оның территориясында мүктің 63, қынаның 64-тен астам, қозықұйрықтың 235, жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің 1312 түрі өседі, соның ішінде бұтаның 62 түрі, ағаштың 16 түрі кездеседі. Не ғой, "Алаш айнасы" газетіне жазылыңызшы".

 

14)

 

Айнара Байжан02 ноября 2011, в 11:41:49

(Сәкен Майғазиев жөнінде)

- ...алдына тамақты лақтырамын да, қашамын ғой:) Құдай кешірсін! Ол ит әлі бар, қартайған шығар, байғұс: 

 

15)

 

Қуаныш:

- Қызымка, ит не дейді?

— Әув, әув, әув

— Қой не дейді?

— Мәә, мәәә- дейді

— Есек не дейді?

— Иии-ааа, Ии-ааа

— Садық не дейді?

— Бұқақақа

— Жарқын не дейді?

— кетиии, жоқиии

— Айнара не дейді?

— ути-ути

— Айгүл не дейді

— әйбәәәт- дейді

— Маржан не дейді?

— Мяяяя

— Ботик не дейді?

— Мама ұят болса да айта берейн ба? 

 

16)

 

18:02 Алтайдың ар жағынан келген Кемпір добавила в друзья пользователя Карим Масимов 

 

17)

 

Berik Ashimov (17:06) :


Болатбек тағы да шіркеуге барып, попқа:
- Батюшка, какой крестик-то у вас симпа-а-атичный,
десе, анау:
- Да ты че, Боке, че крестик! Ты на сережечки-то посмотри!!! - деген екен. 

 

Жалғасы болады. «АйнаТВ» да болады!