Ескі жылға есеп

Ескі жылға есеп
жеке
блог

  Жаңа жыл ентелеп, қатты жылдамдығымен жетіп те қалды. Сондықтан ескі жыл дей берейінші :)

  Биыл "Бұл ән бұрынғы әннен өзгерек" дегенге қарама-қайшы жыл болды. Қоян жылы бар болмысым сол жануардыкіне ұқсап кеткендей...Әлсіз болдым, уақытым босқа өткен сияқты...

Жылдың ең үздік сайты: Он.кз және КерекИнфо

Жылдың жаңалығы: Блогосфераға келуім

Жылдың ең үздік афоризмі: Мені бір ит қапты екен деп, қапқан иттен өш алсам, мен де ит болғаным ғой (Абай)

Жылдың ең әсерлі киносы: Туман (Ресей). 2010 жылы жарыққа шыққан бұл фильмді көру бақыты биылға бұйырыпты. 

Жылдың үздік спорт түрі: суға жүзу

Жылдың "жолы": Спорттық стильде киініп, Кира Пластининаның сумкасын асынып, спорт кешеніне зулайтын "қиылыстар".

Жыл қойылымы: "Үйлену" (Еркін Жуасбек)

Жыл эфирі: Таңғы сағат 5-те тұрып түсірілім алаңында алғаш бақ сынағаным. (Бейнероликке)

Жылдың ең қарбалас "покупкасы": Съемкаға арнайы талапқа сай киім таңдауым.

Жылдың ең үздік еркелету сөзі: "Балақай!" және "Дура/Дурочка моя"

Жылдың керемет сыйлығы: радиодан алынған сыйлықтардың барлығы

Жылдағы ең өтімді "намёк": "Қызылордада 8 облыс бар..."деп басталатын әжемнің болашақ жарыма қатысты әңгімесі.

Жылдың ең үздік орны: "Избушка" (кафе)

Жылдың ең дәмді тағамы: Французша ет

Жылдың ең үздік сусыны: Кофе 3 в 1

Жылдың ең керемет айы мен тәтті күндері: Әжемнің жанымда екі ай бірге болғаны, ыстық құшағы...(Сонау Қызылордадан денсаулығы жарамаса да, келгенінің өзі бір қуаныш)

Жылдың ұнамды мезгілі: Күз

Жылдың ең үздік газеті: Абыз

Жылдың коллекциясы: "Из рук в руки" газетінің подшивкасы((((  (сырттан келген біреу дәл осындай сипаттама берері хақ :) 

Жылдың орындалмаған арманы: Отбасымызбен саяхатқа шығу, Қазақстанның керемет жерлерін бірге тамашалау.

Жылдың дерті: "Тәуелділіктер"

Жылдың жеңісі: "Сезім" ауруынан айығуым

Жылдың ұнамды күлкісі: Бұқақақақа :)

Жылдың қорқынышы: көлікке отырғанда

Жылдың минусы: білім базасындағы ауыс-түйістер (жеке басымда)

Жылдың "жанайқайы": жігіттерге бағытталған мін/сын

Жыл жұмбағы: Мейіржан емес :)

Жылдың үздік әні: "Сезім азабы" (Самал тобы), "Жұбату әні" (И. Елубаева) және Bruno Mars "Grenade".

Жылдың ең күлкілі оқиғасы: Стажировкада жүргенде құрбым екеумізді шатастырған жігіт :)

Жылдың өкініші: Уақытты бағалай алмағаным... қолымды мезгілінен кеш сермейтінім...

 

Келесі жылдан күтерім көп. Армандар мен мақсаттар кезекке тұрып алғалы қашан, соларды біртіндеп жіберу міндетімде :)))