Павлодар облысының "Жасыл Ел" ХІ еңбек семестрінің жабылу салтанаты

Павлодар облысының "Жасыл Ел" ХІ еңбек семестрінің жабылу салтанаты
жеке
блог

25 қаңтар күні Павлодар қаласында студенттік құрылыс және "Жасыл Ел" жастар еңбек жасақтарының Х-ші мерейтойлы жылының ІІІ-ші еңбек семместрі жабылды. Жабылу салтанатына немесе слетке Павлодар облысының түпкір-түпкірінең жасылелдіктер жиналды. Сол күні үздіктердің үздіктері марапатталды!

Жасыл Ел Павлодар

 

Жабылу салтанатын Қазақстан студеннтер альянсының белсенділері, арнайы тематикалық флэшмобпен ашты. 

АСК флэшмоб Жасыл Ел

Марапаттау екі бөлімнең тұрды. Бірінші бөлім Павлодар облысының штабтары бойынша өтсе, екінші бөлімде тек Павлодар қаласының штабтары арасында марапатталған болатын. Павлодар облысы бойынша үздіктердің үздіктерін марапаттауға "Павлодар облысы бойынша жастар саясаты жөніндегі басқарма" ММ-нің басшысы Натальия Владимировна шақырылған болатын. 

Мараппаттау

"Ең үздік штаб" номинациясында Лебяже ауданы таңылып, Садвоккосва Жанар мараптқа ие болды! Марапатталушыға "Ең үздік штаб" статуэткасы мен диплом және бағалы силыққа сертификат берілді.

ЖЕ

Штабтың жұмысын, оның стратегиясын бағыттайтын адам ол командир! Сол командирлер арасында ең үздік болып таңылған Ақтоғай ауданың штаб командирі Оразалин Асылхан таңылған болатын! 

Номинант

Жыл бойы Павлодар облысының "Жасыл Ел" СҚ және ЖЕЖ штабымен жұмыс істеген серіктестер бар. Солардың бірі Қазақстан халқы ассамблеясы жастар қанатының төресі Элина Паули болған еді! 

АНК

"Жасыл Ел" бағдарламасы әр түрлі бағыттарда жұмыс істейді. Мысалға құрылыс, медициналық жасақтар және бұл жасақтардаң да үздіктер таңылған болатын.

 

мед

ССО

Еңбек семестрінің басында, ашылу салтанаты кезіңде барлық аймақтық штабтарға бір-бір альбомнан таратылған болатын. Еңді сол альбомдарды таңдаудыңда кезегі келді. Ең қызыұты номинациялардың бірі.

альбом

"Ең үздік альбом" номинациясын Баянауыл ауданының аймақтық штабы алды.

Баян

Үздіктерді мараппаттау жалғасуда.

Жасыл Ел

Әр түрлі аудан және қала командирлері мен сарбаздары және серіктестер марапатталып болғаннаң кейін, залдың көңілін Қазақстан халқы ассамблеясының белсенділері көтерді.

Шешен-Ингуш мәдениет орталығының ән квартеті "Қазақстан алға" әнімен:

АНК

Екінші этапта марапттауға Акимбекова Салтанат шақырылған болатын. 

Салтанат

Павлодар қаласы бойынша "Ең үздік штаб" номинациясын Машина жасау колледжі Какенова Жанна марапатқа ие болды! 

Жанна

Сахынаға бірінен сон бірі үздіктер шығып, өз сыйлықтарын алып кетіп отырды. 

СС

Сонымен ортақ фотоныңда кезегі жетті

ф

Ал марапаттау болып жатқан кезде, сахына артында жасылелдіктерге бір сыйлық дайындалуда. Бұл сыйлық келесі жылдың бір кілті болып 2016 жылдың ашылу салтанатында қолданылмақ.

А

ЖЕ

1

Осындай кішігірім бейне символын сарбаздар қошеметпен қарсы алды.

алдыңғы ряд

Би нөмірімен сахынаға Eastnorthdamce би тобы шықты. Залдың көңілің динамикалық бимен зарядттады. 

би

Келесі нөмірлерді ҚХА белсенділері жалғастырды. Сөңғы нөмір ретінде 2015 жылы шыққан "Жасыл Ел" ән нұранымен Салтанатты слетті жабты. 

АНК2

Залдың көніл күйі позитивқа толы болды. Осы кеште әр сарбаз жыл бойы жұмыс істегені үшін, өзінің осы жылғы міндеті атқарылғаның түсінді. Оны келесі жылы үлкен белестер тосып, алға нысандалып биікке қарады. Осындай "Жасыл Ел" қорытынды кештер әр адамды рухтандырып, ол бір үлкен істін басында болғаның түсіндіреді. Барлық сарбаздарды 2015 жылғы істелінген жұмыспен құттықтаймыз! 

PS

1ваныфв1фффффф55фф