Ашказакпро Лейбл калай курылды?

Ашказакпро Лейбл калай курылды?
жеке
блог

Ашказакпро Лейбл 2008 де Шыңғыс, Бауыржан,Жан осы 3 жігіт лейблды құрған болатын...Осы 3 жігіт Ашказакпро магынасын былай деп койган "A"-Актау,Алматы   "Ш"-Шымкент деп койған...Содан Official ҚaZaҚ Hip-Hop Battle   откізген болатын.Батылдын ішінен дарынды 3 "МС"-ді алып оз Лейблдарына коскан олардын есімдері Smitty, Reega, TruMan, орысша оқитын рэпірлерді қуған болатын, себебі  Қазақстанды қазақ рэппен дамытқысы келген...

Кәзіргі жастар мысалга 9-дан 20 жастагылар АШКАЗАКПРО ның рэптерін сүйіп тындайды...Клиптерді Бауыржан ал Dj-ді ТруМан, Смитти еукеуі жасайды...Ал енді жеке Мс-лерге тоқтасақ

Шыңғыс-Шымкент те туылып Алматы каласына кошкен болатын содан 2006-да кыска метражды 2 фильм шыгарган, ал кәзір Шыңғыс Қазақ рэпінің ханы оны 2008-де рэппен бәірін таң қалдырған ,талай альбомы жарык корген, міне казір 2012 енді олар тек қалаларға барып Концерт қойып ақша тауып жур яғыни Шоу Бизнес... 

Сармахам- Ақтау қаласында туылып Алматыга окуға түскен.Содан Ашказакпро құрылғаннан бері клип түсіріп жур жакында Қош енді жаным атты клип Хит-Тв га шығарады...Ашказакпронын Деректоры, бірақ Сармахам рэп оқымайды.

Smitty-Оскеменде туылып Алматы қаласына кошкен болатын.Ол Ашказакпро га Батылл да козге түсіп кірген болатын...Және ол G-Force атты группада болатын Reega екеуі талай альбом шығарған 2012 де Смитти үйленген болатын.

Reega- Бұл Айдаhар Флоу ойткені бул 3-тілде рэп айта алады Орысша,Агылшынша, жәнеде Қазақша бұлда G-Force атты группада талай альбом шыгарган.Сенің бейнең атты клип-тен танымалы болган.

Қалғандарын жазбағыныма кешірім сұраймын егер ашказакпронын  рэптерін, клиптерін жүктегініз келсе мына сайтка кірініздер www.ashkzpro.kz    бұл блогты Алмаханов Бақытбек жазған Байқоңыр қаласы 2012 жыл.