ҒАЛАМТОРдың бір күні

ҒАЛАМТОРдың бір күні
жеке
блог

Бір күн... Бір сәт ой елегінен өткеріп көріңізші, бұл уақыт ұзақпа әлде қысқама? Бірер жұмысты бастасаңыз сол күніңіз жетпей қалуы анық, егерде біреуді күтсеңіз жылдарға ұласқандай болады... Вертуал әлемде бір күн қандай өтетінін білесіз бе? Әлеуметтік желіде бір күнде нелер болып өтеді? Осы блогтан сұрақтарға анық жауап табасыз деп ойлаймын. Бір күнде ғаламтор тармағы арқылы таралатын ақпарат көлемі 168 миллион дана DVD дискті толтырады. Бір күнде 2 миллион жазу (пост) енгізіледі. Бұл әйгілі «Time» журналын 770 жыл шығаруға жетеді. Бір күнде 294 миллиардтан астам электрон хат жөнелтіледі, бұл көлемдегі хатты жөнелту үшін қарапайым пошта бөлімшесі екі жыл үздіксіз жұмыс істеуі керек. Бір күнде 172 миллион адам Facebook те, 40 миллион адам Twitter ге, 35 миллион адам Однаклассникке, 22 миллион адам Linkedln ге кіріп шығады. Бір күнде Facebook те 4,7 миллиард  минут отырылады. Бұл шамамен 9000 жыл дегені. Бір күнде 532 миллион рет статустар жаңаланады. Бір күнде Facebook те 250 миллион фотосурет жүктеледі. Бұл фотосуреттер үстіме үсті жиналса, әйгілі Эйфель мұнарасының 80 не тең болады. Бір күнде 22 миллион сағаттық TV – шоу және фильмдер тамашаланады. Бүкіл әлем кинотеатрлары жиналса, мұнша киноильмді көрсету үшін үш күн уақыт кетеді. Бір күнде You Tube ге 864000 сағаттық видео жүктелінеді.  Бұл үздіксіз 98 жыл көрсетуге жетеді. Бір күнде 18.7 миллион сағаттық музыка тыңдалады. Егер осынша музыканы тыңдауды эрамыздың бірінші жылынан бастағанымыздада, осы уақытта әліде соңына жетпеген болар едік. Бір күнде смартфондар үшін 1288 жаңа дәстүр қосылады және 35 миллионнан артық дәстүрлер жүктеп алынады. Бір күнде 378000 iPhone сатылады, әлемдеде бір күнде  378000 сәби дүниеге келеді. Бірақ өлім  есебінен өсу азырақ болады... міне қанша мәлімет. Өздігінен сұрақ туындайды: біз осы ғаламторға шектен тыс байланып қалмадықпа?

Осы орында блогер Жұмаділдәнің жаңа технология туралы қызықты мәліметтерін қоса кетуді жөн көрдім:

 

ХХІ ғасыр – жаңа технологияның, ғылым-білімнің ғасыры. Мұны мойындамасқа шара жоқ. Әрбір әрекет, әрбір жұмыс бір ғана батырманы басу арқылы іске асатын заманға да жақындап келе жатырмыз. Аз ғана үзіліс жасап, осыған дейін қолданысқа енген жаңа технологияларға тоқталып көрейік. Төменде жаңа технологиялар туралы қызықты деректер ұсынылады:

 

2006 жылы Қытайда 398 миллион мобильді телефон қолданыста болған. Қазір мұнан 3-4 есе көп телефон бар.

Foxconn зауытында iPhone 4-ті өндіруге бар болғаны 5 секунд кетеді екен.

Мобильді байланыс операторы SMS  арқылы әрбір минут сайын 812 000 $ ақша табады.

Қазіргі таңда ғаламшарымызда 4 миллиардтан астам адам ұялы телефон қолданады.

Компакт-дискілер ортасынан соңына қарай оқылады, бірақ, соңынан ортасына қарай жазылады.

Ғаламтордағы ең танымал тілдер – ағылшын тілі, жапон тілі және испан тілі.

Оңтүстік Кореядағы үйсіз әрбір төртінші адамның кредиттік картасы бар.

Британық режиссер таңғажайып фильм қарайды. Бұл фильмді адам қарамайды, ол адамды бақылайды. Оған деген көзқарастан, кертартпалықтан сюжеттер өзгеріп отырады екен. Алексис Кирктің бұл фильмі "Many Worlds"  деп аталады.

Білесіз бе, «Bluetooth» сөзін ағылшын тілінен аударғанда «көк тіс» деген мағынаны береді. Бұл атау Х ғасырда Данияны және Норвегияның жартысын билеген І Харольда Синезубой патшаның құрметіне берілген.

Ғаламтордағы суреттердің 80 %-ы жалаңаш әйелдердің суреті екен.

«SMS» (Short Message Service) сөзін ағылшын тілінен аударғанда қысқа хабарламалар қызметі деген мағынаны білдіреді. «SMS» келгенде Nokia телефоннан шығатын дыбыс Морзенің коды саналады екен.

«@» нышаны жаңа технология үшін ойлап табылмаған. бҰл таңба Қайра өрлеу дәуірі кезінде салмақ өлшемін көрсету үшін қолданылған.

Метрополитеннің басқа елдерде жерасты темір жолы атану себебін білесіз бе? Бұл сөз «Metropolitan Railways» (ағыл. «Астаналық темір жолдар») компаниясына байланысты шыққан. Бұл компания метроның еғ алғашқы линиясын жасаған.

«2012» фильмін көрген оқырманға, бұл дерек қызық болмақ. Жапониялық инженерлер сондай апат келген құтылып кетуге болатын құтқару кемесін соғуды бастап кетіпті. Күлеміз бе, жылаймыз ба?

Браузердің ғаламтордағы веб-беттерді көруге мүмкіндік беретін қосымша екенін әрбір адам біледі. Бұл қосымшаның басқа да көптеген функциялары бар. Енді браузердің ғаламтормен бір мезгілде пайда болғанын да біле жүріңіз.

Банкомат немесе АТМ (ATM (automated teller machine) туралы көп айтып, мән бермейміз. Негізінде бұл – ХХ ғасырдың екінші жартысындағы ең үлкен жаңалық. Оның көмегімен сағаттап, күндеп тұратын кезектен құтылып, аптаның барлық күнінде, тәуліктің барлық уақытында қажет ақшамызды алатын болдық. Керемет емес пе?

Расындада ойланып қаласың. Ғаламтор бізді құл еткен заман басталды. Енді құтылу жоқ шығар. Еңбектеген баладан еңкейген қартқа дейін компьютер алдында отырып ғаламторды пайдалануда. Бұл қаншалықты пайда әкелуде? Жастардың ғаламтордан алар пайдасы зиянының орнын толтыра аларма? Сіз не дейсіз ?

Суреттер onlytome.com, timofeevaelena.ru, www.gazetairkutsk.ru сайттарынан "ұрланды"Embarassed