Тар үйге-пайда...

Тар үйге-пайда...
жеке
блог

Дүние-мүлік-бұл адамның қажеттілігіне жарайтын пайдалы құрал, заттар. Әр үйдің дүниесі үйдің сәні мен ажары. Бірақ осы заттар сіздің аядай бөлмелеріңіздің, бөлмеңіздің тең жартысын алып тұрады десем, өтірік демейтін шығарсыз ә. Тарлық етсе, лақтырып тастауға тағы қимаймыз. Көп қонақ келсе артық заттарды басқа бір жаққа тығамыз, шығарамыз. Себебі орын алып, тарлық ететінін білеміз әрине. Жеке меншікті үйіңіз болса жарайды ептеп ретін табуға болады. Ал, пәтер жалдап тұрсаңыз, арасында көшіп жүрсеңіз сіз өз дүниеңіздің көптігін сонда көресіз. Сыймайтын дүниелер… тарлық… 
Бұлардың барлығы сізге жаман әсер етеді. Көңіл күйіңізге әсер етіп, жаман энергия беретіні анық. Жарайды, өмір солай дейік.
Әлқисса әңгіме мынау. Осы біз өз өмірімізді өзіміз ауырлатамыз. Дүниенің оңай, ұтымды жағын қарастырмайтын тәріздіміз әйтеу. Адам мүмкіндігіне қарай өмір сүрсе дейімда. Мысалы төмендегі суреттер қандай керемет. Ықшамды, ыңғпйлы. Мен тәрізді пәтер жалдап, көшіп жүретіндерге ыңғайлы дүние екен. Қонақ келе жинап, тыға саласың. Әр дүние өз орнына келе қалады. Әрине мұндай дүниелер сатылымда жоқтың қасы шығар. 
Сонымен қараңыз.
1.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
2.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
3.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
4.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
5.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
6.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
7.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
8.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
9.
Блог - KhanagatNurbol: Тар үйге-пайда...
Сіздің үйде де оындай пайдалы дүниелеріңіз болсын...