Ақтөбеге сапар...

Ақтөбеге сапар...
жеке
блог

Осыдан бірер күн бұрын достарыммен бірге Ақтөбе қаласына 2 күндік демалысқа барып қайтқанбыз. Бұл жолғы жазбамда қала туралы әсеріммен бөліспекпін. Алдымен, құрамымызбен таныс болыңыздар.

Жалпы 6 адам болып жолға шықтық. 

3

Бұл Нұрхат деген досым. Қанымыз бір болмаса да, бір үйдің баласындай боп кеттік.

1

Ақтөбеге сапарда жанымызға жолсерік болған Мейрамгүл деген досымыз. 

2

Жанымдағы жақсы адамдардың бірі - Жанерке

4

Атына заты сай - Айгерім.

5

Бұл жігітпен бірге суретке түспеппіз. Ислам.

1

Алдымен Алланын үйіне кіріп, ата-бабалар рухына дұға қылып қайттық. 

1

1

Мені ерекше таң қалдырғаны қоғамдық көліктерінен өзге тілдегі бір жазуды да көрмедім. Толықтай қазақ тілінде жазылған. Нағыз тіл жанашырларының қаласы деген ойда қалдым. Қоғамдық көліктегі сурет.

1

Әрі қарай  саябақтарды араладық. Ақтөбе қаласында демалыс саябақтары өте көп екен.

 4

4

4

Менің жанымдағы Ақтиін және Меруерт есімді аруларға алғысымыз шексіз. Ақтөбеде адастырмай, қаланың көрікті жерлерін көрсеткендері үшін.

1

Биші қыздармен бір билеп қайттық... )

5

Мегага қарай қадам басып барамыз...

56

Нұрхат бауырым екеуміз коньки теуіп те үлгердік...

7

Даяшының да ролін атқарып көрдім...

7

Кешкісін велосипедпен таза ауада серуендедік

4

Түңгі Ақтөбенің табиғаты тамаша екен

45

7

4

8

Қобыланды батыр атындағы орталық стадион. Осы стадионда Ақтөбе футбол клубының барлық ойындары өткізіледі.

5

7

Ал бұл "Нұр Отан" партиясының Ақтөбе облыстық филиалы орналасқан ғимарат. Бұйырса, еліміздің барлық қаласын аралап шықсақ деген ойымыз бар. Әр қалада орналасқан дәл осы ғимарат алдында суретке түсіп, суретіміздің санын 14-ке жеткізу ойда бар. Әзірге Ақтөбені араладық, ал қалғанын уақыт көрсетеді...

4

8

Сау бол, АҚТӨБЕ! Көріскенше, ОРАЛ!

7