Жыл қорытындысы-2011. Эстафета

Жыл қорытындысы-2011. Эстафета
жеке
блог

Жылдың цитатасы: Уайымдама! Бәрі орын-орнына келеді.

Сабырлық! Тек қана сабырлық!

Жылдың үздік сайты:

1. On.kz (Осында жұмысқа тұрдым, осы жердің керемет блоггерлерімен таныстым)

2. Twitter.com (148 символ жазатын желінің қызығына кірістім)

3. kerekinfo.kz  (Wordpress қауымының мекендеген жері)

Жылдың ең үздік танысуы:

Осы жыл танысуларға мол жыл болды. Ең әуелі қазақ интернетЧиктерінің басын қосқан Blogcamp-те көптеген адамдармен таныстым.

Кейін жұмыс ауыстырып, тағы да мол танысу күтіп тұрды.

Жылдың үздік тағамы:

Майшабақ

Жылдың үздік сусыны:

Жай ғана «Тассай» суы ))

Ең керемет күн:

Қаңтардың басында Азиада басталуға бірер күн қалғанда досым екеуміз Медеуге, Шымбұлаққа барып «аспалы жолға» отырып, қыдырғанбыз. Романтикалық күн болды, очм. ))

Үздік кеш:

Шипажайға барғанда саябақта алтыбақан теуіп, ұялы телефонмен әндер қойып, ән айттық. Жалпы шипажайда өткен күндер, кештері бәрі керемет болды.

Осы жылда ашылған қызығушылық:

Клиптер аудару.

Орындалған арман:

Жұмыс ауыстырдым, шипажайда демалдым, Жаңа жылдық корпоративтік кеште болдым, ноутбук сатып алдым.

Жылдың ең үздік орны:

«City» кафесі. Блогшылардың кездесу орны болды. Сосын «Italiana» пиццериясы. Абылай хан-Бөгенбай батыр.

Рухани өзіндік жаңалық:

Барлық ауруды өзіміз тудырамыз. Сондықтан ауру тудырмайтындай әрекет жасау.

Үздік әнші:

SS501 тобы

Үздік ән:

1. Bobby Kim Gil Hak Mi - To Be Able To Love

Жалпы дорамалардағы саундтректер.

Үздік фильм:

«Начало»

Үздік сериал:

1. «Листопад» (Түркия)

2. «Хочу романтики» (Оңт. Корея)

3. «Мидас» (Оңт. Корея)

Үздік актер/(актриса):

Пак Юнчхон («Скандал в Сонгюнгване»)

Ли Мин Чжун («Мидас»)

Эрик («Шпионка Мён Воль»)

Үздік кітап:

Валерий Синельников «Возлюби болезнь свою»

Жылдың әсері:

Інімді әскерге аттандыру. Біртүрлі қимай қалдық.

Жылдың әділетсіздігі:

Blogcamp-те бір орысбайлармен қырылысып қалғаным бар. Содан соң kerek-те біреу көре алмайсың деген сияқты жала жапты. Оның бәрін жүрегіме тез қабылдап, уайымдап кеткен едім. Жалпы осы жылы қуанышыммен қатар уайымым қатар жүрген жыл болды. Ішкі уайымдармен арпалысып, көп жыладым.

Ең керемет адам:

Әке-шешем, досым.

Жылдың сыйлығы:

Туған күнімде әріптестерімнің сыйлығы тосын сый болды, әрі сондай керемет болды. Риза болдым.

Керемет жаңалық:

Асхат Еркінбай мен Кәмшаттың бас қосуы үлкен жаңалық болды. Одан кейін Салтанат (Balgyrgan) құрбымның отау құруы.

Жыл өкініші:

Діни террористер

Жыл шытырманы:

Нарынқолға баруым.