Жаңа Өрмекші Адам 3

Жаңа Өрмекші Адам 3
жеке
блог

Қазақ тіліне аударылған Марк Уэббтің "Жаңа Өрмекші Адам" және "Жаңа Өрмекші Адам 2: Кернеген қуат" фильмдерінің сиквелі "Жаңа Өрмекші Адам 3" 2018 жылы жарыққа шығады. Құдай қала ол фильмді де қазақша тамашалаймыз.

Ал фильмнің кейбір "бірдеңелері" басталып кетті. Бірдеңе дегенде постерлері шыа бастады. Сонымен қатар "Зұлым алтылықтың" құпиялары ашылып жатыр. АЛ олай болса кеттік:

Постер

Бұл өзгеғаламшарлық симбиоттың терісін киген Питер. Естеріңізге сала кетейін бұл костьюм 2017 жылы түсірілетін "Веном - Карнаж" фильмінде пайда болады. 

Ал мынау Доктор Осьминогтың шупальцасы мен Қарақұстың электрлі қанаты.

Секрет

Ал мынаның Крейвенге(Зұлым алтылық мүшесі) не қатысы бар екенін білмеймін, әйтеуір "Kraven 2016" деп жазсам осылай шығып тұр. 

Секрет(2)

Сонымен қатар фильмге тағы бір кейіпкер қосылды. Ол қаһарманның ғашыңы әрі көмекшісі болады. Ол "Қара мысық" деген атаумен шығады. Оған күш-қуат қалай даритынынын білмеймін, әйтеуір оған көмектеседі. Ол "Ж.Ө.А.2" фильмінде Гарридың хатшысы болды.

фыфы

Соынмен қатар 2016 жылы "Зұлым алтылық" фильмі түсіріледі. Фильмнің басты кейіпкерлері Гарри Озборн(Гоблин), Алексей Ситцевич(Мүйізтұмсық), Доктор Осьминог, Қарақұс, Крэйвен, Мистерио болмақ. 

Гоблин биылғы фильмде Норман Озборн емес, оның ұлы Гарри Озборн болды. Гарри Хобгоблин болады деп ойлап едім басында. 

ыффы

Бар білгенімді айттым. Пікір жазып қалдырайық!